تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب : ۴۶۹۰۰۵
کبنا گزارش می دهد؛

اختلافات اعضا شورای شهر سی سخت را به مرز انحلال کشاند/ آقایان وعد‌‌‌ه‌هایتان را به مردم فراموش کردید / فرماندار دنا: شوراها باید با همدلی و مشکلات موجود را رفع کنند، نه اینکه در مقابل هم بایستند و وظایف خود را فراموش کنند / عضو مستعفی شورا: مردم نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت هستند

۲
۱
اختلافات اعضا شورای شهر سی سخت را به مرز انحلال کشاند/ آقایان وعد‌‌‌ه‌هایتان را به مردم فراموش کردید / فرماندار دنا: شوراها باید با همدلی و مشکلات موجود را رفع کنند، نه اینکه در مقابل هم بایستند و وظایف خود را فراموش کنند / عضو مستعفی شورا: مردم نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت هستند
کبنا ؛
شورای شهر سی‌‌سخت به دلیل اختلافات و عدم حضور دو نفر از اعضا از رسمیت افتاده، جلسات شورا تعطیل شده و در این بین حق و حقوق مردم ضایع می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، هر چند سال یکبار انتخابات شورا‌های شهر با هزینه‌های گزافی برگزار می‌شود، و مردم نیز به‌امید بهبود وضعیت شهری و توسعه شهر در انتخابات شرکت می‌کنند و افرادی را انتخاب می‌کنند، افرادی انتخاب می‌شوند که در ابتدا با قول و وعده و وعید رأی مردم را جمع می‌کنند، اما بعد از آن قول‌ها فراموش می‌شوند. متأسفانه در شورای شهر سی سخت رأی مردم به سخره گرفته شده و ۳ ماه است که بخاطر عدم حضور دو عضو، جلسات شورای شهر سی سخت منحل شده است.
اینکه جمع کثیری از مردم پای صندوق رای می‌آیند و افرادی انتخاب می‌شوند که حتی توانایی حل اختلافات بین خود را ندارند، جای بسی تأسف دارد. این اختلافات نه فقط در سی سخت، بلکه در دیگر شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کم و بیش دیده می‌شود.
شهر توریستی سی سخت که می‌بایست شورای پویایی داشته باشد و ضمن عمل به وظایف خود، به فکر توسعه شهر باشند، حالا بخاطر مسائل پیش پا افتاده و اختلافات شخصی، هنوز در گِل مانده و خبری از توسعه و پیشرفت نیست. ناصر رهامی یکی از اعضای شورای شهر به دلیل تغییر حوزه انتخابیه خود، لغو عضویت شده است، همچنین حجت الاسلام تقی‌زاده نیز از عضویت شورا استعفا داده است، از طرفی به دلیل اختلافاتی که وجود دارد اعضای علی البدل میلی برای حضور در شورای شهر ندارند، بنابراین جلسات این شورا با ۳ عضو از رسمیت می‌افتد.
لازم است مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و مراجع نظارتی به این مسائل ورود کنند، چرا که رأی مردم حق الناس است. از طرفی شهرداری سی سخت نیز با سرپرست اداره می‌شود که خود دلیلی بر کم کاری شورا و شهرداری دارد.
عضو مستعفی شورای شهر سی سخت گفت: با رفتن آقای رهامی و شرایطی که پیش آمد دیگر شورا، شورایی نیست که بخواهیم حضور پیدا کنیم، نه اینکه فقط من در جلسات حضور پیدا نکنم، حتی اعضای علی البدل هم حاضر نشدند در جلسه حضور پیدا کنند.
تقی‌زاده گفت: وقتی مردم نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت هستند، طبیعتا اتفاق‌های اینچنینی می‌افتد، شرایط شورا به گونه‌ای است که صلاح نیست در جلسه حضور پیدا کنم.
وی افزود: من استعفا دادم ولی طبق قانون چون سه نفر بودند نمی‌توانستند قبول کنند، اعضای علی البدل نیز حاضر نشدند در جلسه حضور پیدا کنند.
پارسا شعبانی_ فرماندار شهرستان دنا_ در حاشیه برگزاری جلسه‌ای با حضور ۳ نفر از اعضای شورای شهر سی سخت گفت: شورای اسلامی در قبال مردم شهر سی سخت وظایفی دارند که این موارد را به آنان متذکر شدیم.
شعبانی اظهار کرد: شورا باید با همدلی و هم‌صدایی مشکلات موجود شهر را رفع کنند، نه اینکه در مقابل هم بایستند و وظایف خود را فراموش کنند.
فرماندار شهرستان دنا اضافه کرد: به‌رغم دعوت اعضای شورای اسلامی شهر سی‌سخت به صورت کتبی و تماس تلفنی جهت حضور در این جلسه، دو نفر از اعضا حضور پیدا نکردند و جلسه شورای شهر رسمیت پیدا نکرد.
شعبانی با اشاره به نامه مدیرکل امور شهری و شورا‌های استانداری استان برای رفع اختلافات شورای اسلامی شهر سی‌سخت، تصریح کرد: بر اساس نامه مدیرکل امور شهری استانداری جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر تشکیل دادیم، مستندات لازم را به استانداری ارسال می‌کنیم تا در آنجا وضعیت شورای اسلامی شهر سی‌سخت تعیین تکلیف شود.
شعبانی تأکید کرد: شهروندان امروز نیازمند خدمات شهری  و ترمیم خیابان‌ها و فضای سبز هستند و تعطیلی شورای شهر مشکلاتی را برای خدمات‌رسانی ایجاد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منحل کردن شورا بهترین کمک به سی سخته
چویل دنا
Iran, Islamic Republic of
شهری که فرماندارش باشه باید فاتح شورا وشهرش را خواند
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
دو محرک مهاجرت نخبگان

دو محرک مهاجرت نخبگان

مهاجرت نخبگان امروز یکی از مباحث مهمی است که مقابله با آن عزم جدی حاکمیت را می‌طلبد. ...
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
1