تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب : ۴۶۸۶۳۳
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت؛

برپایی میز خدمت گامی در جهت حل مشکلات مردم

۶
۱
برپایی میز خدمت گامی در جهت حل مشکلات مردم
کبنا ؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت مردمی تلاش دارد خدمت به مردم را گسترش داده و میزخدمت یکی از برنامه هایی که به طور مستقیم از مشکلات مردم گره گشایی می کند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند روز شنبه در میزخدمت بخش پاتاوه شهرستان دنا گفت: در ادامه سلسله میزهای خدمت با حضور تعدادی از مدیران مشکلات این بخش و جمعی از مراجعین مورد بررسی قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی میزخدمت گامی با هدف حل مشکلات مردم بوده و از سویی ارباب رجوع سریعتر به جواب برسند و درگیر جریان بررسی درخواست خود نشود.
پیوند تصریح کرد: مدیران از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای مردم قرار گرفتند و در پایان جمع بندی صورت گرفت و مواردی که قابل رفع بودند در همین جلسه انجام و دستورات لازم پیرامون آنها داده شد.
وی بیان کرد: مواردی که نیاز به تصمیم گیری دارد با حضور مدیران پیرامون آنها در مرکز استان بحث و تبادل نظر می‌شود تا مشکلات این منطقه بیش از پیش رفع شود.
پیوند با اشاره به برخی از نیازمندی های مردم در زمینه آسفالت روستاها گفت: تامین آب شرب مردم سادات محمودی، مرمت و بازسازی آثار تاریخی و گردشگری این منطقه از جمله پل تاریخی، آبشار بهرام بیگی، گورستان تاریخی لما، احداث بیمارستان پاتاوه، تکمیل ورزشگاه و استخر این منطقه بخشی از مطالبات مردم بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین از ورزشگاه و استخر پاتاوه بازدیدی انجام شد و برای تکمیل استخر و تعویض روکش کف سالن ورزشی پاتاوه اعتباری اختصاص داده می شود.
پیوند عنوان کرد: بنا داریم در همه بخش ها و شهرهای استان میزخدمت با حضور مدیران برگزار تا گره مشکلات مردم گشوده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی پیوند چکاره است
مارگون-سقاوه
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی پیوند چکاره است؟اتفاقا میز خدمت باید با حضور معاونان استاندار و کارشناسان ادارات کل برگزار بشه تا مشکلات سریعتر حل شود.ایشان معاون توسعه و منابع استانداری می باشد....که خیلی هم مهم و اثر گذار دارند کار می کنند.
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر پیوند فعال و همیشه در صحنه
آگاه
Iran, Islamic Republic of
ادمهایی می بینم که زمین قبرستان مال خودشان بودوآخرش زدندبه نژادپرستی وگفتندغیرفک وفامیل واونهایی که مابگیم وطایفمون کسی اونجا دفن نشه...خخخخ😅
Iran, Islamic Republic of
تا جا بود فک و فامیلهای شماهم فکر کنم سپرده شدند الان قبرستان جدید هست اون قدیمی هم چندتا جا بیشتر ندارد که مال خودشانه تو چرا ناراحت میشی
دنا
Iran, Islamic Republic of
قبرستون قدیمی پاتاوه اختصاصی فک وفامیلی شده وزمین بغلیش هم قراره پاساژ بشه...دنیادوستان مال اندوز🤔
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1