تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۴۶۸۲۱۶
جوابیه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مطلب کبنانیوز:

کمبود معلمان مورد نیاز از طریق معاونین مدارس، راهبر‌های آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق التدرس در استان جبران شده است/ از آغاز سال تحصیلی تا کنون راهبر آموزشی در مدرسه‌ی مورنا زادگاه مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام وظیفه نموده است

۲۵
۴
جوابیه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مطلب «واکنش غیرمنتظره مردم کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر / آقای عزت خواه زادگاه خودت معلم ابتدایی ندارد»
کبنا ؛اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به مطلب «واکنش غیرمنتظره مردم کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر / آقای عزت خواه زادگاه خودت معلم ابتدایی ندارد» که از این پایگاه خبری منتشر شد، نوشت:
مدیر مسئول محترم سایت کبنا نیوز
سلام علیکم
احتراماً، جوابیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به مطلب «واکنش غیرمنتظره مردم کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر / آقای عزت خواه زادگاه خودت معلم ابتدایی ندارد» در آن سایت خبری را بر پایه قانون مطبوعات منتشر کنید.
عطف به مطلب مندرج در آن سایت خبری در مورخه سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ با عنوان «واکنش غیرمنتظره مردم کهگیلویه و بویراحمد به یک خبر / آقای عزت خواه زادگاه خودت معلم ابتدایی ندارد» به اطلاع می‌رساند، همانگونه که در خبر قبلی درج شده از زبان مدیرکل محترم آموزش و پرورش مبنی بر اینکه با وجود کمبود معلم، اما با تدابیر‌ اندیشیده شده هیچ کلاس بدون معلمی در استان نداریم به استحضار می‌رساند که این کمبود‌ها از طریق بکارگیری معاونین مدارس، راهبر‌های آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق التدرس جبران شده تا مشکلات به حداقل برسد و انشالله با اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و جذب ۱۶۲ نفر در آزمون استخدام دبیری کمبود نیروی انسانی در مناطق مورد نیاز استان مرتفع خواهد شد.
در زمینه مدرسه‌ی ابتدایی مورنا زادگاه مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان که بنا به گفته کاربران آن سایت خبری که معلم ابتدایی ندارد به استحضار می‌رساند، با پیگیری به عمل آمده از آموزش وپرورش منطقه لوداب، مشخص شد از آغاز سال تحصیلی جدید تاکنون راهبر آموزشی تربیتی به عنوان معلم در این مدرسه انجام وظیفه نموده و به همت آن هیچ روزی بدون آموزش در مدرسه‌ی ابتدایی مورنا وجود نداشته و همه‌ی برنامه‌های تربیتی و آموزشی مطابق برنامه‌ی سالانه پیگیری می‌شود.
لذا اظهارات مطرح شده درفضای مجازی مبنی بر تعطیل بودن و یا فاقد معلم بودن مدرسه‌ی مورنا صحت ندارد.
در خصوص مدرسه عشایری سرآبتاوه اینکه هیچ گونه معلم یا کتابی ندارند از اساس کذب است چرا که در زمینه معلم تنها در دو درس فیزیک و زبان انگلیسی با کمبود مواجه بودیم که این دو درس هم با به کارگیری معلمان به صورت اضافه کار از همان ابتدای سال مرتفع شد.
در زمینه تأمین کتاب برای دانش‌آموزان نه تنها مدرسه عشایری سرآبتاوه بلکه در هیچ مدرسه‌ای از استان کمبود کتاب وجود ندارد و تنها دانش‌آموزانی که تاکنون در سامانه سیدا ثبت نام قطعی نکرده‌اند ممکن است هنوز کتاب دریافت نکرده باشند. چنانچه در سامانه سیدا ثبت نام قطعی کنند کتاب‌های خود را در اسرع وقت تحویل خواهند گرفت.
در زمینه کمبود معلم در مناطق زیلایی و سیلاب کلوار هم از طریق بکارگیری راهبران آموزشی و معلمانی که به صورت شیفت مخالف کار می‌کنند پوشش داده شده است.
در خصوص کمبود معلم درس‌های زیست و فیزیک در دبیرستان صدیقه اطهر یاسوج به استحضار می‌رساند با پیگیری‌های به عمل آمده این موضوع صحت نداشته و دبیران مربوطه ابلاغ خود را دریافت کرده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
آموزش وپرورش به عنوان گسترده‌ترین نهاد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد در اقصی نقاط استان و روستا‌های دورأفتاده آن، با وجود همه سختی‌ها و مشکلات، در دولت مردمی ایران قوی تلاش کرده است تا خدمات فرهنگی و آموزشی مطلوبی به جامعه هدف خود در زمینه‌های تأمین فضا، تجهیزات آموزشی و نیروی انسانی کافی جهت تحصیل دانش‌آموزان حتی در روستا‌های زیر ۱۰ نفر دانش‌آموز ارائه دهد.
در پایان این اطمینان را به اولیاء و دانش‌آموزان می‌دهیم که تمام تلاش خود را برای مرتفع نمودن مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش به کار خواهیم بست تا فرزندان آن‌ها بدون دغدغه و با آرامش خاطر به تحصیل خود ادامه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جعفری
Iran, Islamic Republic of
سلام و احترام خدمت سایت کنبانیوز.
متعجبیم که چطور کمبود معلم در روستای مورنا را میبینید و نبود جاده را در زمان اقای زارع و امثال ندیدین و هیچ بیانیه ای نزدین..کاش بدون حب و بغض ذاتی مطلب بزنید.
عزيزم کبنا ازهمه انتفاد میکنه .مگه دروغ بچه های ما معلم تخصصی ندارن. سیاست که همه را فلج کرده زمان زارع دلار چقدر بود .
معلم
Iran, Islamic Republic of
منظور از زادگاه منطقه لوداب است با یک روستا خواستید خودتان را راضی کنید
لوداب
Iran, Islamic Republic of
عجب
دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
مطمئنید همه کتاب دارند
حتما ما در استان دیگری هستیم
انتظار
Iran, Islamic Republic of
درست عمل کنید که هر روز نیازی به توضیح کارکرد خود نباشید
توضیح نشانه ضعف شماست
نقد
Iran, Islamic Republic of
خوبی مطالبه مردمی این است که تا صدای مردم بالا نیاید آموزش و پرورش عیب های خود را نمی دید از بس درگیر کارهای حاشیه ای بوده
یاد بگیرید قبل از اشتباهاتتان کار را علاج کنید
اگر همه این ها صحت داشته باشد شما از ترس و عجله ای شرایط را مهیا کردید ولی ای کاش از قبل...
Iran, Islamic Republic of
دم خروس را قبول کنیم یا قسم حضرت عباس را، سرهم بندی تا کی؟
ابتدایی
United States
آموزش و پرورشی نداریم ک
روستا
United States
کاش استاندار یک درصد معلمان برایش مهم می‌بود
و با عزل عزت خواه اوضاع را درست میکرد
Iran, Islamic Republic of
لطفاً یه سری به مدارس اطراف شهر یاسوج بزنید ببینید یه معلم چند کتاب غیر تخصصی رو تدریس می‌کنه .متاسفم از این وضعیت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جوابیه تصدیق کننده شد کهخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پس زادگاهش معلم نداره
این جوابیه نبود مهر تایید هست
اقای پوردانش کجایی
یک ماه گذاشته عزیزم حداقل زادگاه مدیر کل را بهش معلم بدین که ضایع نشن
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای عزت خواه گناهی ندارد .انهایی مقصرند که باسهمیه مارگون ولوداب معلم می شوند وسال بعد انتقالی می گیرند انها هم ظلم به بچه ها مارگون ولوداب میکنند وهم ظلم به بچه های یاسوج.دیگه جای استخدامی برای بچه های یاسوجی نمی ماند.واز طرفی بچه های مناطق محروم هم بدون معلم
اگاه
Iran, Islamic Republic of
اونوقت کی با انتقالیشون موافقت میکنه؟؟؟؟ لابد مردم
علی
Romania
بچه من هنرستان اقبال هست تا تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۵ معلم درس عربی ندارند.
فرهنگی
Romania
باسلام
تعداد زیادی از دبیران فیزیک در پست های مدیریت و معاونت هستند
Iran, Islamic Republic of
آقایان چراراجع به معلم زبان انگلیسی دوره دوم متوسطه ۱۷شهریورباشت جواب نمیدهیدکه تاکنون بدون معلم مانده چراهمش از اصطلاح کذب محض است استفاده می‌کنید
دنای دل شکسته
Iran, Islamic Republic of
از جناب مدیر کل بپرسید چرا بعد از گذشت یک ماه از سال تحصیلی برای دبیرستان ایثارگران .....هیچ معلمی اختصاص داده نشده و برای فرزندان این قشر از جامعه ایثار گر هنوز برای معلمان ابلاغ نزدید..........
United States
اگر مدرسه را راهبر اموزشی اداره می کند
وبجای معلم تدریس میکند پس وظیفه راهبر را چه کسی انجام میدهد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب ، جهت استحضار ،تا الان دبیرستان عشایر سرآبتاوه از داشتن معلم فیزیک بی بهره می باشد .
Iran, Islamic Republic of
مورنا بی خیال مدارس خاص شهر یاسوج را ببیند حجاب ارم ۴
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
توجیه زشتی بود .چرا همش دنبال ماس مالی هستیم و به جای پذیرفتن واقعیات و حل مشکلات دایم دنبال توجیه کردن و نشان دادن این موضوع که همه چی گل و بلبل است .هستیم.مدیرکل ضعیفه باید بپذیریم.
خانم معلمين مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کهگیلویه دهدشت
Iran, Islamic Republic of
باسلام خانم معلمين مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کهگیلویه دهدشت که فارغ‌التحصیل دانشگاه در رشته آموزش ابتدایی و پیش دبستانی هستند هم اکنون در مدارس غیر انتفاعی مناطق محروم کهگیلویه دهدشت مشغول تدریس هستند با کولباری از تجربه وتخصصی عملی دارند با استخدام این جوانان فرهنگی خدمت بزرگی جامعه محروم کهگیلویه دهدشت و توابع آن بکنید آینده این جوانان فرهنگی تضمین نمائید
Iran, Islamic Republic of
وقتی دبیر ریاضی میشه معاون پرورشی باید دبیر عربی بره ریاضی تدریس کنه
قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

قتل بهت‌آور داریوش مهرجویی؛ آنچه می‌دانیم، آنچه نمی‌دانیم!

یکی دیگر از شایعات مربوط به این اتفاق تلخ هم، گزاره بریده شدن سر این کارگردان شهیر سینمای ...
سنتور علی سنتوری را دزدیدند

سنتور علی سنتوری را دزدیدند

قریب چند سالی است که هر از گاهی این موضوع اتفاق می‌افتد که یک بازیگر یا ورزشکار مورد ...
روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

روی زمین دراز می‌کشیم تا کسی ما را بخرد!

زنان کارگر خانگی که با روزنامه "گاردین" صحبت کرده اند اشاره می کنند که در امارات به آنان ...
1