تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۶۷۶۳۸
کبنا گزارش می دهد؛

آیین تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان دنا / درخشان زاده: توجهی به مسائل حاشیه ای ندارم / شعبانی: خدمتگذار مردم هستم / تاکید معاون استاندار بر برگزاری انتخابات سالم

۵
۰
معارفه رسمی فرماندار جدید دنا
کبنا ؛
آیین تودیع و معارفه فرماندار پیشین و جدید شهرستان دنا با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، کوروش درخشان زاده در آیین تکریم خود گفت: دوسال از بهترین سنوات خدمتی خودن را خدمت مردم فهیم شهرستان دنا بودم که فضای همدلی و تعامل خوبی وجود داشت و شهرستان به قطاری از خدمت تبدیل شد.
وی افزود: بهترین ارزیابی بنده قضاوت مردم است، در بدو ورودم سه اصل را به عنوان کارم مطرح کردم، اصل مسئولیت پذیری، اصل خدمت به ارباب رجوع و اصل مل می توانیم.
وی افزود: ۳۷ جلسه شورای اداری در روستاها برگزار کردیم، از ۱۲۶ روستای شهرستان دنا تماما سرکشی کردم و بعضا به تعدد بازدید صورت گرفت.
درخشان زاده بیان کرد: در طی این مدت شهرستان دنا به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و در شهر و روستاها فعالیت های زیادی را شروع کردیم. ۴۰۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اجرا شد که شامل پروژه های مختلف راهسازی و راهداری روشنایی محورهای روستایی، گازرسانی و ارتباطات و فناوری، جهاد کشاورزی، آبرسانی، بنیاد مسکن... بوده است. 
درخشان زاده افزود: توجهی به مسائل حاشیه ای ندارم و هر جا بودم با اقتدار کارم را انجام داده ام، از استاندار محترم و نماینده خدوم شهرستان که مرا در این مسیر حمایت کردند تشکر می کنم.
سید جواد هاشمی مهر_ معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ ضمن تبریک ایام هفته وحدت با اشاره به نقش مهم مردم در جامعه اسلامی گفت: از زمان شکل گیری انقلاب اسلامی توطئه های استکبار جهانی شروع شد اما در تمام این دوره مردم با آگاهی و بصیرت خود اجازه ندادند نظام آسیب ببیند.
وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم افزود: پیوستن ما به پیمان شانگهای و پیمان بریکس یکی از اقدامات بزرگ دولت سیزدهم است، پیمانی که ۱۶ سال به عنوان ناظر بودیم و با حضور آقای رئیسی توانستیم عضو این پیمان شویم.
بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس هنوز سفارتخانه ما را در کشور خود نداشتند و در ابن دولت زمینه ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس ایجاد شد. 
وی گفت: بابت تلاش های آقای درخشان تشکر می کنم تحول بسیار خوب و اساسی در این شهرستان ایجاد شد، کار ماندگاری که بعد از زلزله انجام گرفت احداث دارالقرآن بود که امسال در هفته دولت افتتاح شد. 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد توصیه های زیادی در خصوص برگزاری انتخابات سالم و حق الناس بودن راي مردم عنوان کرد.
پارسا شعبانی_ فرماندار جدید شهرستان دنا_ ضمن تبریک هفته وحدت گفت: از پیامبر وحدت استمداد می طلبم که در این مسیر بتوانیم سربلند بیرون بیاییم. از استاندار محترم و انقلابی استان کهگیلویه وبویراحمد و مجموعه معاونین استاندار تشکر می کنم. 
وی گفت: چه در مجموعه آموزش و پرورش، چه در مجموعه بخشداری و چه در مسئولیت جدید اعلام می کنم سرباز ولایت و نوکر و خدمتگذار مردم هستم. وظیفه داریم به عنوان خادم شما از تمام ظرفیت ها و نخبگان، معتمدین و کسانی که می توانند همکاری لازم را داشته باشند نهایت استفاده را ببریم.

در حوزه آموزش سیاسی وظیفه فرماندار برگزاری انتخابات است به عنوان خادم و خدمتگذار قول خواهم داد با توجه به جلسه نمایندگان مجلس با حضرت ایت الله امام خامنه ای، رهبر عظیم الشان چهار اصل اساسی را بیان کردند که این چهار اصل را درنظر خواهیم داشت. 
وی گفت: در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی برنامه های جامع و کاملی را درنظر خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
د کسی هم نیسه غیره خوت کورش سی هیچ پستی.
مطمئن باش به لحاظ توان مدیریتی و دانش و ... از ۷۰ هزار نفری که نماینده را حمایت کردن ضعیف تری و همین حمایت های الکی از امثال شما و بی تفاوت بودن نماینده به جوانان جسور و با دانش و... باعث ریزش ۵۰ درصدی آرای نماینده فعلی شده و بیشترم میشه.
Iran, Islamic Republic of
سیاسی میان سیاسی هم میرن و هیچ ملاک دیگه ای وجود نداره پس واسه خودتون پپسی باز نکنید
کوروش
Iran, Islamic Republic of
ای کوروش درخشان زاده تو که میگی مردم..یک نفر به غیر از اونایی که باهم جلسه می‌گرفتی یکی از دستت راضی نیست...برو که خدایی هم هست..اما آقای شعبانی خیلی دوست دارم اما...
ح.ر
Iran, Islamic Republic of
آقای درخشان زاده ، نیرویی کارامد، تعامل گرا، بسیار مردمی و با محبوبیت بالا در مجموعه ی وزارت کشور است . انشاءالله هر جا هستند سالم و فرصت استفاده از ظرفیت‌های منحصر به فرد وی فراهم شود
دنا
Iran, Islamic Republic of
فرماندارجدیدبیادببینه یکی ازهمین افرادی که توی تصویره چطوربه زور یکی ازمنازل سازمانی رابرای خویش وقوم خودش قبضه کرده🤔
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1