تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۴۶۶۹۴۶
در گفتگو با کبنا مطرح شد؛

۲۳ هزار دانش آموز در کهگیلویه راهی کلاس درس می‌شوند

۰
۲۳ هزار دانش آموز در کهگیلویه راهی کلاس درس می‌شوند
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: ۲۳ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید راهی کلاس های درس این شهرستان می‌شوند.
فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در گفتگو با خبرنگار کبنا اظهار داشت: کهگیلویه در سال تحصیلی جدید قریب به ۳۰۰ مدرسه با ۲۳ هزار دانش آموز در سه مقطع تحصیلی ابتدایی متوسطه اول و دوم در بخش دولتی و غیر دولتی دارد. 
فاطمی زاده با بیان اینکه در کهگیلویه تمامی اقدامات بازگشایی مدارس را برای شروع تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ مهیا شده است افزود: فضاهای آموزشی، نیروی های انسانی در سه مقطع تحصیلی سازماندهی شد، و تجهیزات و امکانات لازم برای مدارس تامین شده است.
وی تصریح کرد: نیاز های خود از درون شهرستان تامین کرده و همه آنچه را که برای شروع یک سال تحصیلی با نشاط انجام بگیرد برنامه ریزی شد.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه پوشش تحصیلی در شهرستان کهگیلویه بطور ۱۰۰ درصد انجام گرفته است افزود: برای دور راس ترین روستاها چاره اندیشی شد که حتی مدارسی که در روستا ها دو دانش آموز دارند از تحصیل باز نمانند. 
فاطمی زاده در خصوص ساماندهی سرویس مدارس گفت: شهرستان ها به شهرداری ها و روستاها به دهیاری ها واگذار شده و ما پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد که مشکلی نباشد.
وی به توزیع کتب درسی در بین مدارس سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: کتاب برای تمام دانش آموزان کهگیلویه تهیه شده و با نرخ دولتی در حال توزیع است. 
فاطمی زاده از آمادگی مدارس شبانه روزی برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برای دانش آموزان روستایی که ممکن است دسترسی به مدارس نداشته باشند خوابگاه در بخش پسران و دختران در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم پیش بینی شده است، که دانش آموزان با آسایش خاطر به تحصیل خود ادامه دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
1