تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۴۶۶۹۲۲
در بازدید مدیرکل دفتر امور شهری استانداری از پروژه های عمرانی شهر چیتاب مطرح شد

رضایت بابکان پور ازعملکرد اجرائیِ شهردار و مَجموعه شهرداری چیتاب

۱
۲
رضایت بابکان پور ازعملکرد اجرائیِ شهردار و مَجموعه شهرداری چیتاب
کبنا ؛رضایت بابکان پور ازعملکرد اجرائیِ مجموعه شهرداری شهر چیتاب
به گزارش "کِـبنا" ازچیتاب دکتر بابکان پور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، در این بازدید با اذعان به اینکه حضور بصورت سرزده انجام گرفته گفت: در راستای بازدید از پروژه های عمرانی شهرداریها اینبار بصورت سرزده وارد شهرچیتاب شدیم و از روَنـدِ پروژه های در دست اجراء این شهر بازدید داشتیم. 
بابکان پور ضمن رضایت کامل از عملکرد شهرداری چیتاب خاصه در شرایط موجود اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: در بازدید از این پروژه ها روند خیلی خوب و روبه رشدی نسبت به قبل مشاهده کردیم که دراین راستا تلاش شهردار جوان و مجموعه پرتلاششان قابل قبول است. 
این مسئـول، اجرای پروژه هایی مانند، بازگشائی معابر جهت جدول گزاری، بلوارسازی، زیرسازی، آسفالت، سنگ فرش معابر را منوط به رضایت عام دانست و گفت: وقتی شهرداری در یک منطقه جهت رفاه حال مردم گام برمی دارد اگر مردم بزرگوار هم در امر بازگشائی معابر، رفع معارضات نِسبی، جهت عمران و آبادانی همکاری کنند قطعا بافت زیبای شهری زودتر از موعد شکل خواهد گرفت فلذا سنگ اندازی در این مسیر هم شهر و دیارتان را از قافله پیشرفت در زمینه عمران شهری عقب خواهد رانـد و هم باعث برگشت خیلی از اعتبارات خواهدشد. 
وی تزریق دوکامیون سنگین به ناوگان شهری شهرداری چیتاب را شیرینی دولت انقلابی به این نهاد برشمرد و گفت: کاملا در جریان تلاشهای شبانه روزی جناب شهردار و شورای محترم شهر چیتاب بوده وهستیم و خروجی عملکرد خوبشان انتخاب بعنوان شورای برتر شهری در استان، و تزریق دو دستگاه کامیون سنگین به این نهاد بود.
بابکان پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: به اعضای شورای اسلامی شهر توصیه می کنم که برای رشد شهر تنها به دوران حضور خودتان، توجه نکنید بلکه طرح ها و برنامه هایتان بر اساس افق بلند و چندساله باشد، بنابراین فکر کنید که همیشه خودتان در شورا هستید. 
وی تصریح کرد: شهری که عقب افتادگی زیادی داشته باشد اگر از منطقه عقب بیفتد درآمد شهر هم کاهش پیدا می کند. عبدالمطلب نجاتبخش شهردار چیتاب هم با تشکر از حضور سرزده بابکان پور مدیرکل امورشهری استانداری و بازدید از طرح و پروژه های شهری چیتاب گفت: همانطور که مستحضرید فعالیت شورای اسلامی شهر در دو حوزه است، اول مطالبات عمومی که، مردم خواستار رسیدگی و رفع معضلات و تسریع درپروژه های عمرانی هستند، دوم اینکه در حوزه مدیریت شهری که حوزه ای گسترده است، شهردار به عنوان کلید دار شهر شناخته می شود و انتظارات زیادی از او می رود. 
نجاتبخش دربخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه امروز در حوزه شهری دست شهرداری ها خالی است و شهرداری شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر اکثرا با مشکلات مالی مواجه هستند. 
وی با اشاره به اینکه یکی از مردمی ترین نهادها در شهر، شورای اسلامی است گفت: هرچه رابطه بین شورای اسلامی و شهرداری با مردم نزدیک تر وصمیمی تر باشد، که این موضوع باعث افزایش اعتماد عمومی و به طبع آن، حضور مردم در شهرداری و افزایش درآمد شهرداری شده و دست شهردار را در اجرای پروژه های عمرانی باز می گذارد.
مهندس نجاتبخش با تاکید بر لزوم تامین بودجه طرح های در دست اجراء از طریق اعتبارات شهرستانی، استانی و کشوری از دکتر بابکان پور درخواست کرد در زمینه تامین اعتبارات مورد نیاز با شهرداری و شورا همکاری نماید.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

چیتاب زیبا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار جوان وشورای مردمی
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1