تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۴۶۶۸۱۶
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه؛

پوشش ۱۰۰ درصدی مدارس کهگیلویه در سال تحصیلی جدید

۰
پوشش ۱۰۰ درصدی مدارس کهگیلویه در سال تحصیلی جدید
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: مدارس این شهرستان در سال تحصیلی جدید از پوشش صد درصدی برخوردار هستند.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در دیدار با امام جمعه دهدشت نرم باسوادی در شهرستان را مطلوب عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که در حوزه آموزش ابتدایی دانش آموزی بازمانده از تحصیل نداشته باشیم. 
فاطمی زاده پوشش تحصیلی در کهگیلویه را صد درصد دانست و افزود: در این شهرستان جایی وجود ندارد که دانش آموز داشته باشد و مدرسه نداشته باشیم.
وی افزود: در شهرستان مجموعه عشایری وجود ندارد اما مکان هایی هست که حالت عشایری دارد، لذا فضای تحصیلی ایجاد کردیم که دانش آموزی از تحصیل باز نماند. 
فاطمی زاده خاطرنشان کرد: در حوزه سواد آموزی با پالایش، افراد بی سواد شناسایی می‌شوند و تحت پوشش قرار می گیرند و در سه دوره تحصیلی سواد آموزی، تحکیم و انتقال کار انجام می‌شود.
وی افزود: نهضت سواد آموزی تا جایی پیگیری می‌شود که بحث بی‌سوادی ریشه کن شود.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه به پروژه مهر اشاره کرد و گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید در این مجموعه سه ساماندهی فضاهای آموزشی، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات را انجام دادیم. 
فاطمی زاده ساماندهی فضاهای فیزیکی را مقدمه ساماندهی نیروی انسانی خواند و افزود: امسال به دلیل استفاده بهینه از فضاهای آموزشی چند تا از مدارس مستهلک شهرستان رو از دور خارج کردیم.
وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش توجه ویژه ما روی مدارس دولتی است و اقدامات خوبی صورت گرفته است افزود: در مقطع ابتدایی مدارس غیردولتی شهرستان لبریز از دانش آموز هستند و در مدارس دولتی به نرم حد نصاب هم نمی‌رسند. 
فاطمی زاده مدارس ابتدایی در سطح شهرستان که زیر نرم حد نصاب هستند را ۹ مدرسه عنوان کرد و علت آن را تضعیف شرایط آموزشی در مدارس دولتی دانست.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه با بیان اینکه تمام اعتراضات فرهنگیان در بحث رتبه بندی معلمان بررسی کردیم افزود: تنها شهرستانی هستیم که اعتراض فرهنگیان را با حضور خودشان بررسی کردیم و تمام تلاش ما این بود که نارضایتی در بحث رتبه بندی نداشته باشیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

۵ سرگیجه بزرگ بایدن تا قبل از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا

اگر در روز‌ها و ماه‌های منتهی به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا، تغییری جدی در ...
قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
1