تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۶۶۵۴۲
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه برگزار شد

۰
اجرای طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی استان
کبنا ؛معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح شهید همت با هدف توانمندسازی معلمان مدارس ابتدایی در 13 شهرستان و منطقه برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید جلال رحیمی بیدک معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت  هفته دولت گزارشی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در دولت مردمی ایران قوی ارائه کرد.
وی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی و باهنر به فعالیت‌های انجام‌شده در دولت سیزدهم در حوزه معاونت آموزش ابتدایی استان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح شهید همت از جمله طرح‌های بسیار خوبی بود که با هدف آموزش معلمان مدارس ابتدایی در ۱۳ شهرستان و منطقه در قالب طرح توانمند سازی معلمان برگزار شد.
رحیمی بیدک با اشاره به اجرای برنامه جبران و تثبیت یادگیری در تابستان افزود: این برنامه با محوریت آموزش دانش آموزان و با هدف کاهش افت تحصیلی و جلوگیری از تکرار پایه و حمایت از دانش‌آموزان لازم التوجه از طرح‌های موفق در استان بوده است.
وی، اجرای طرح جابر بن حیان را دستاورد های علمی و مهارتی دانش آموزان دوره ابتدایی دانست و بیان کرد: در این طرح ۸هزار و ۷۴۵ دانش آموز در پایه اول تا ششم تحت پوشش قرار گرفت.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد افزود: اجرای طرح شهید محمودوند نیز با هدف شناسایی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل در ۱۳ شهرستان و منطقه استان اجرا شده است.
وی اجرای طرح یار مهربان و کتابخانه کلاسی در مدارس دوره ابتدایی را، از اقدامات تاثیرگذار معاونت آموزش ابتدایی عنوان کرد و افزود: این طرح با هدف افزایش سرانه مطالعه دانش‌آموزان و آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی با استقبال بسیار خوبی همراه بود.
جلالی بیدک در پایان با گرامیداشت یاد و نام سردار دلها به جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم اشاره کرد گفت: این طرح از اقدامات ماندگار در دولت مردمی ایران قوی است که با هدف آشنایی نسل جدید با مکتب سردار سلیمانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
1