تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۴۷۴
مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی 6 کیلومتر آسفالت در مورزرد زیلایی

۰
آغاز عملیات اجرایی 6 کیلومتر آسفالت در مورزرد زیلایی
کبنا ؛
آرزوی دیرینه مردم منطقه محروم تاکسیسه مورزرد زیلایی با آغاز 6 کیلومتر عملیات اجرایی آسفالت محقق شد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: قطعات 1 و 2 پروژه بهسازی راه روستایی منطقه محروم شهرستان مارگون تاکسیسه به مورزرد زیلایی به طول 6 و 13 کیلومتر توسط دو پیمانکار بومی جمعاً به طول 19 کیلومتر با همت راهداران در حال انجام است و طبق قولی که به مردم در هفته دولت 1402 دادیم 9 کیلومتر آن در حال انجام عملیات پایانی روکش آسفالت است.
عابد محمدی گفت: بعد از سالها انتظار به همت دولت مردمی، آرزوی دیرینه مردم محروم تاکسیسه مورزرد زیلایی محقق شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهسازی‌ و آسفالت راه روستایی درجه 1 با مشخصات استاندارد در یکی از دوردست ترین منطقه استان با وجود فقر مصالح یک کار فوق العاده و در نوع خود یک حرکت جهادی ست.
محمدی با تشکر از پیمانکاران این دو قطعه یادآور شد، کارخانه تولید شن و ماسه و آسفالت گرم دارشاهی در محور یاسوج اصفهان که برای مصالح اساس، ابنیه فنی و آسفالت پروژه حمل شده است، مسافتی بیش از 100 کیلومتر است که در نوع خود بی نظیراست.
عابد محمدی افزود: قطعات 1 و 2 پروژه بهسازی راه روستایی منطقه محروم شهرستان مارگون تاکسیسه به مورزرد زیلایی به طول 6 و13 کیلومتر توسط دو پیمانکار بومی جمعاً به طول 19 کیلومتر است که با همت راهداران در حال انجام است که طبق قولی که به مردم در هفته دولت 1402 دادیم 9 کیلومتر را هم اکنون در حال انجام عملیات پایانی روکش آسفالت هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: قرارداد اول در تاریخ 1401/04/14 و قرارداد دوم در تاریخ 1401/08/09 منعقد و با پیشرفت فیزیکی 75 درصد و 45 درصد این دو قطعه مراحل اجرایی را ادامه می دهد.
عابد محمدی مبلغ اولیه پیمان را در قطعه اول بالغ بر 144.002.055.773 ریال و قطعه دوم را با اعتباری بالغ بر 186.172.302.890 ریال برشمرد.
وی، مدت پیمان قطعه اول و دوم را 12 ماه با دوره تضمین 36 ماه عنوان و یادآور شد: بالای 20 هزار نفر جمعیت و روستاهای زیادی به صورت مستقیم از این معبر روستایی که دارای جاذبه های گردشگری هستند بهرمند خواهند شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیش از 15 دستگاه راهسازی شامل کامیون، گریدر، غلطک، لودر، آب‌ پاش و تراکتوردر این دو قطعه در حال فعالیت هستند
نام شما

آدرس ايميل شما

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

دیدار جنجالی نمایندگان عضو جبهه پایداری با طالبان

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شیوه جدیدی از تطهیر طالبان در حال رایج شدن در کشورمان از ...
طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه‌گانه بار دیگر توسط مجمع تشخیص رد شد

طرح شفافیت قوای سه گانه که چندین بار بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شده بود بار دیگر ...
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
1