تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۶۶۳۵۸
مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

بهره برداری از هنرستان شبانه‌روزی عشایر در یکی از روستاهای یاسوج

۲
۰
بهره برداری از هنرستان شبانه‌روزی عشایر در یکی از روستاهای یاسوج
کبنا ؛
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره برداری هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر سردار شهید سلیمانی در یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز دوشنبه (6 شهریورماه 1402) سید رضا حسینی نیک اظهار کرد: این مجمع آموزشی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیار ریال هزینه در "گنجه ای" بزرگ یاسوج بهره برداری شد.
حسینی نیک ادامه داد: پروژه هنرستان شبانه روزی برکت نخبگان عشایر که عملیات ساخت آن در سال ۱۳۹۳ آغاز شده و دارای خوابگاه، فضای آموزشی، ورزشی و محوطه است که بخشی از فاز آن در سال های گذشته افتتاح و هم اکنون به صورت کامل بهره برداری شد.
بهمن سال گذشته پروژه خوابگاه ۱۷۰ نفره ویژه دانش آموزان عشایری در "گنجه ای" یاسوج با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور همزمان با پروژه های سراسری کشور، بهره برداری شد.
وی اضافه کرد: فضای آموزشی آن سه هزار و ۳۰۰ متر مربع، خوابگاه یک هزار و ۷۵۰ متر، فضای ورزشی ۸۵۰ متر مربع، محوطه سازی ۱۰ هزار متر مربع و دیوار آن ۲۰۰ متر احداث شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عالی وند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه استان کهکیلویه از نظر علوم فنی و کشاورزی ضعیف است امیدوارم با استفاده از نیروهای غیر بومی باسواد سطح دانش هنرستانی فنی و کشاورزی خود را ارتقا بخشد تا اینکه نیروهای بومی خود استان به ثمر برسد ،البته این کار باید با تغییر نگرش نسبت به سایر قومیت ها و نژاد پرستی باشد
کارشنای
United States
این فضا که بیش از ده ساله که تحت عنوان دبیرستان شبانه روزی دایر بوده وصدها دانش آموز فارغ التحصل شده باساخت یک سالن تبدیل به هنرستان شده و تبلیغات افتتاحیه می میکنید ,!???
(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

(تصاویر) بزرگترین گردهمایی مو قرمزها

هزاران نفر این هفته در شهر تیلبورگ هلند گرد هم آمدند و در مراسم جشنی سه روزه ویژه مو ...
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
1