تاریخ انتشار
شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۷
کد مطلب : ۴۶۶۲۶۹
معاون شهرداری یاسوج؛

بهره برداری پل چهارم بشار یاسوج نیازمند تأمین اعتبار!

۱
۰
بهره برداری پل چهارم بشار یاسوج نیازمند تأمین اعتبار!
کبنا ؛معاون شهرداری یاسوج گفت: در صورت تزریق اعتبارات، پل چهارم بِشار یاسوج ظرف ۳٠ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.
به گزارش کبنا، معاون فنی و عمرانی شهرداری یاسوج گفت: در صورت تزریق اعتبار هشت میلیارد تومانی وعده استاندار، پل چهارم "بِشار" یاسوج ظرف ۳٠ روز آینده زیر بار ترافیک می‌رود.
شهرام ارجمند افزود: سازه پل کامل شده منتهی حاشیه اطراف پل نیاز به سنگ چینی و بتن ریزی دارد که در صورت تکمیل این موارد، پل به جاده بیمارستان امام سجاد (ع) وصل می‌شود.
وی با اشاره به اتصال پل چهارم بشار به جاده "سِروک" یاسوج گفت: اتصال پل به جاده سروک زمانبر است اگرچه پیمانکار دیگری مشغول کار این جاده دسترسی است و از اعتبارات داخلی شهرداری برای تکمیل این بخش تخصیص می‌یابد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری ادامه داد: جدول کشی از جاده "سِروک" تا مجموعه ورزشی المپیک انجام شد اگر چه نیاز است همجوار این مجموعه ورزشی میدانی، همچنین دیوار بتنی حد فاصل مجموعه ورزشی تا پل احداث شود.
ارجمند اضافه کرد: برای بهره برداری جاده دسترسی پل به سروک، لازم است کانال صد متری با هدف هدایت آبراه "دَرِه" همین مسیر به رودخانه بشار باید احداث شود که زمانبر است.
پل چهارم رودخانه "بشار" یاسوج با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور وقت و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور اردیبهشت ۹۴ آغاز شد که ساخت این پروژه مهم با هدف کاهش ترافیکی شهر یاسوج، دسترسی آسان به جنوب شهر یاسوج و روان سازی ترافیک دنبال شد. ضعف ناوگان حمل و نقل عمومی، نبود زیرگذر و رو گذر و کمبود معابر اصلی، ترافیک را به معضلی پردردسر برای یاسوج در پی داشته و تردد این شهر را در زمان آغاز و پایان کلاس مدارس به طور کلی قفل می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به دکتر سجاد بهرامی عزیز. البته که زحمت زیادی داره ولی جناب ارجمند سابقه خوبی در بحث مهندسی و نظارت ندارد. بماند که در انتخابات مجلس هم پاشنه آشیل دکتر بهرامی( شهردار سابق)بوده و هست
(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

(ویدیو) «سلام عربی» رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر

تصاویری از سلام عربی کریستیانو رونالدو هنگام ورود به تمرینات النصر عربستان را مشاهده ...
تبعات گران «گرانی خانه»

تبعات گران «گرانی خانه»

تقابل افزایش قیمت‌ها و کمبود درآمد‌ها با آمال و آرزو‌های مردم را می‌توان با یک مثال ساده ...
وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

وزارت «هوش‌مصنوعی» می‌آید؟

در ادامه تلاش مجلس برای سامان‌دهی حوزه هوش مصنوعی در قالب یک فراکسیون تخصصی، حالا زمزمه‌هایی ...
1