کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار از حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور

29 تير 1402 ساعت 17:42

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت در سفر ۲روزه به استان قدردانی کردند.


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی از حضور گسترده مردم در استقبال از رئیس جمهور و هیات دولت در سفر ۲روزه به استان قدردانی کردند.
به گزارش کبنانیوز، در پیام مشترک آیت الله سید نصیر حسینی و سید علی احمدزاده آمده است:
مردم ولایتمدار خطه دلاورخیز کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر حماسه ای پر شور را در تاریخ پرافتخار سرزمین رادمردان و شیرزنان به ثبت رساندند.
 همدلی و یکپارچگی حضور اقشار مردم غیور ،سلحشور و با بصیرت استان در استقبال از آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی خدمتگزار صدیق نظام، شاگرد مکتب امام و یار وفادار رهبری رئیس جمهور اندیشمند،انقلابی و جهادی به زیبایی تجلی گر وحدت دولت _ ملت بود.
در بخش دیگری از پیام تصریح شده ، خادمین شما به شکرانه خلق این حماسه کم نظیر همراه با شور و شعور که نشانه قدردانی از خدمتگزاران واقعی مردم است از یکایک مردم نجیب ،شریف و مهمان نواز استان که رسم شرافت، عزتمندی و مهمان نوازی را به بهترین شکل ممکن به جای آوردند صمیمانه سپاس گذاری می کند.
در پایان پیام تاکید شده که به فضل الهی فرزندان شما در دولت مردمی و جهادی ایران قوی با خدمت مستمر و بی منت به صورت شبانه روزی پاسخگوی عظمت و محبت ولی نعمتان انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و اعضای هیات دولت در دومین سفر استانی روز دوشنبه ۲۶ تیرماه جاری به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.


کد مطلب: 464988

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/464988/قدردانی-نماینده-ولی-فقیه-استاندار-حضور-مردم-استقبال-رئیس-جمهور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1