تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۶۴۵۰۸
کبنا گزارش می‌دهد؛

سوگواره منطقه‌ای شعر "مشک تشنه" در کهگیلویه برگزار می شود

۱
سوگواره منطقه‌ای شعر "مشک تشنه" در کهگیلویه برگزار می شود
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: با هدف ترویج فرهنگ اصیل عاشورایی، ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر آیینی "مشک تشنه" در این شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، عبدالکریم عبودی در گفتگو با خبرنگار کبنا با بیان اینکه این سوگواره منطقه‌ای با حضور استان‌‌های بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، افزود: موضوع اشعار سوگواره باید عاشورایی و در قالب‌های شعر نو، سپید و نیمایی، کلاسیک و شعر گویشی لری باشند. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به شرایط ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره اشاره و یادآور شد: هر شاعر می ‌تواند حداکثر دو اثر به صورت تایپ شده به همراه مشخصات شناسنامه ای، آدرس و تلفن تماس ارسال کند؛ ضمن اینکه آثار ارسالی نباید برگزیده سوگواره های دیگر باشد.
وی مهلت ارسال آثار را تا یکم شهریور ماه اعلام کرد و افزود: آئین اختتامیه این سوگواره، در ۲۲ شهریورماه امسال در کهگیلویه برگزار می شود.
 عبودی به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این سوگواره منطقه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند آثار ارسالی خود را به رایانامه:
mashketeshneh6@gmaail.com و یا آدرس پستی استان کهگیلویه و بویراحمد_ شهرستان کهگیلویه_ خیابان شهید پارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه به صندوق پستی:7571853381 و شماره مجازی ۰۹۱۷۶۲۲۰۹۴۴ در کانال روبیکا یا ایتا ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1