تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۴
کد مطلب : ۴۶۴۲۵۵
در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه مطرح شد؛

سه هزار و 757 داوطلب کنکور در کهگیلویه به رقابت می‌پردازند

۱
۱
سه هزار و 757 داوطلب کنکور در کهگیلویه به رقابت می‌پردازند
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: سه هزار و ۷۵۷ داوطلب در رشته های مختلف در کنکور سراسری تیرماه این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده در نشست شورای آموزش و پرورش از برگزاری کنکور سراسری به صورت مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: بنا به تصمیم مسئولان کنکور سراسری ۱۴۰۲ کهگیلویه به صورت مشترک با دانشگاه ازاد اسلامی دهدشت برگزار می شود که ۱۵۳۰داوطلب توسط دانشگاه ازاد ساماندهی می شوند.
فاطمی زاده ضمن انتقاد به شیوه تفکیک حوزه های برگزاری گفت: به جهت جلوگیری از اشکالات و اختلالات مدیریت واحد حوزه ها در اجرای فرایند کنکور سراسری نتیجه بخش تر است.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خاطرنشان کرد: ۳۷۵۷ داوطلب در رشته های مختلف در کنکور سراسری تیرماه این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
وی در خصوص آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور امسال در ۱۲ حوزه برگزار می شود که سهم دانشگاه ازاد یک حوزه و آموزش و پرورش ۱۱ تا می باشد.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: در روز چهار شنبه ۱۴ تیرماه نوبت صبح ازمون علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در ۵ حوزه و در نوبت عصر آزمون رشته هنر برگزار می شود.
و در تکمیل این خبر اظهار داشت: روز پنجشنبه ۱۵تیرماه در نوبت صبح رشته علوم تجربی در ۸ حوزه و عصر پنج شنبه آزمون رشته زبان خارجه در شهرستان با رعایت تمام موارد شیوه نامه کنکور سراسری برگزار می گردد.
فاطمی زاده از امنیت بالای حوزه و تجهیز داخل و بیرون حوزه ها به دوربین های مداربسته گفت: تمام حوزه های کنکور سراسری در شهرستان به دوربین مداربسته،راکت های مغناطیسی،دستگاه های سیگنال یاب مجهز و بازرسی بدنی به صورت کاملا اصولی در درب ورودی حوزه انجام می گیرد.
مدیر آموزش و پرورش از حساسیت موضوع و برگزاری بدون نقص این آزمون گفت: به جهت اهمیت و حساسیت بالای کار علاوه بر دقت در انتخاب عوامل حوزه ها در هر حوزه امتحانی یک نفر از پرسنل اداره بر روند اجرای صحیح کنکور نظارت می کند.
فاطمی زاده سلامت و توانمندی نیروی انسانی در کنترل و برقراری نظم و مدیریت حوزه های امتحانی دو مولفه مهم دانست و گفت: با حساسیت و دقت بالا عوامل نیروی انسانی حوزه های کنکور را انتخاب می کنیم و در بحث نیروی انسانی به دو شاخصه سلامت و توانمندی مدیریت فرد نگاه ویژه ای داریم.


 
مدیر اموزش و پرورش از برگزاری جلسات توجیحی پیش از کنکور خبر داد و تاکید داشت: قبل از برگزاری کنکور سراسری مدیران و عوامل برگزاری کنکور را به صورت مفصل توجیح خواهیم کرد و تمام موارد و نکات مهم را مرور می کنیم.
ابراهیم خنجری معاون فرماندار از اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در مسائل مختلف سیاسی و اجتماعی گفت: جایی نیست که اثر آموزش و پرورش نباشد،هرجا و مکانی که وجود دارد متاثر از نقش آموزش و پرورش است.
وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین ماموریت های فرمانداری برگزاری انتخابات است که اگر آموزش و پرورش پای کار نباشد کار به نحو مطلوب پیش نمی رود و من از همه فرهنگیان و کادر اداری تشکر می می کنم.
خنجری تصریح کرد: در این برهه از زمان، حساس ترین و مهمترین ماموریت آموزش و پرورش برگزاری آبرومندانه کنکور سراسری است که ما هم در کنار آموزش و پرورش حمایت و پشتیبانی لازم را انجام می دهیم.
معاون فرماندار عملیاتی کار کردن را در کنکور خواستار شد و گفت: از حالت گفتگو خارج شویم و برای سامان دادن به حوزه ها را دست به کار شویم.
خالقی نماینده دانشگاه ازاد از آمادگی برای برگزاری کنکور سراسری گفت: عوامل حوزه امتحانی را با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش انتخاب می کنیم و سلامت کنکور سراسری در اولویت قرار دارد.
در پایان همه دستگاه های متولی از اعلام آمادگی خود برای تامین امنیت و سلامت برگزاری کنکور سراسری در کهگیلویه خبر دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاس
Iran, Islamic Republic of
انشالله دیگه امسال قبول بشیم 🥹
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1