تاریخ انتشار
جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۶۳۸۹۴

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای تمام بودجه‌ها

۱
۱
راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای تمام بودجه‌ها
کبنا ؛
کف قیمت گوشی‌های هوشمند سامسونگ به حدود ۳.۵ میلیون رسیده است و گلکسی S23 اولترا دست‌کم ۵۰ میلیون فروخته می‌شود.
به گزارش کبنا نیوز، گلکسی S23 اولترا حداقل ۵۰ میلیون فروخته می‌شود. به‌لطف حسگر ۲۰۰ مگاپیکسل رقیب چغری برای آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ است و به‌خاطر تراشه اسنپدراگون هشت نسل دوم از حیث پردازنده کَل همه گوشی‌های اندرویدی بازار را می‌خواباند.
B315E که یک فیچرفون است و حدود ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود، حکم ارزان‌ترین گوشی فعلی سامسونگ را دارد و برای خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ باید نزدیک ۳.۵ میلیون کنار گذاشت. با همه این حرف‌ها آنطور که فروشنده‌های موبایل می‌گویند، فعلا بخت با میان‌رده‌های اسم‌ورسم‌دار سامسونگ یار است و در فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند، گلکسی A14، گلکسی A34، گلکسی A54 و گلکسی A74 و ... به‌چشم می‌خورد.
بهترین گوشی سامسونگ تا پنج میلیون
گلکسی A04s در جمع ارزان‌ترین گوشی‌های سامسونگ انتخاب بهتری است. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، نمایشگر PLS و تراشه اگزینوس ۸۵۰ انصافا برای یک مدل اقتصادی بدنیست و آن را به پادشاه گوشی‌های زیر پنج میلیونی سامسونگ تبدیل می‌کند. فروشنده‌های موبایل گلکسی A04s نسخه ۶۴ گیگ را چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌فروشند، اما اگر نسخه ۳۲ گیگ شما را راضی می‌کند، می‌توانید خرید گلکسی A04s را با چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تمام کنید.
گلکسی A03 Core را می‌توانیم ارزان‌ترین گوشی هوشمند فعلی سامسونگ بدانیم. این یکی با ۳۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی، سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و نسبت به گلکسی A۰۴s که بررسی کردیم، از حیث دوربین و پردازنده ضعیف‌تر است. البته ارزان‌ترین گوشی که با اسم سامسونگ در بازار فروخته می‌شود، یک فیچرفون است؛ B315E. مدلی که قیمتش در اولین روز‌های تابستان امسال به حدود ۸۵۰ هزار رسیده و به‌جز چندتا دکمه چیز دیگری ندارد.
بهترین گوشی سامسونگ تا هشت میلیون
گلکسی A03 بااینکه یک مدل نسبتا قدیمی در بازار است، هنوز در بازه گوشی‌های زیر هشت میلیون سامسونگ حرف اول را می‌زند. تراشه شش نانومتری اسنپدراگون و حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسل باعث می‌شوند گلکسی A23 حداقل جلو A14 پرفروش دست بالاتر را داشته باشد. البته اینجا منظورمان نسخه ۶۴ گیگ گوشی گلکسی A23 است که هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود وگرنه فروشنده‌های موبایل نسخه ۱۲۸ گیگ گلکسی A23 را هشت میلیون و ۵۰۰ تا ۹ میلیون می‌فروشند.
گلکسی A14 هم یک گوشی تازه‌نفس است. حدود سه ماه پیش راهی بازار شد و مثل مدل‌های نسل قبلی خودش یعنی A13 و A12 خیلی زود به جمع پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار اضافه شد. آنطور که فروشند‌های موبایل به فرارو می‌گویند، هر دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگ گلکسی A14 فروش خوبی را تجربه می‌کنند و به‌ترتیب پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارند.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون
بهترین گوشی سامسونگ با بودجه ۱۵ میلیون، قطعا گلکسی A54 است. مثل سلاطین سامسونگ با قاب شیشه‌ای طراحی شده است. حسگر ۵۰ مگاپیکسل آن از خیلی از حسگر‌های ۱۰۸ مگاپیکسل شیائومی عکس‌های بهتری ثبت می‌کند و در آیتم پردازنده می‌تواند با A73 یعنی آخرین نسخه از گوشی‌های سری A۷x سامسونگ رقابت کند. ارزان‌ترین نسخه A54 را که ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی دراختیارتان قرار می‌دهد، ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می‌فروشند و بابت گلکسی A54 نسخه ۲۵۶ گیگ ممکن است ۱۷، ۱۸ میلیون تومان دریافت کنند.
گلکسی M53 و A34 هم دوتا از گوشی‌های اسم‌ورسم دار سامسونگ در جمع گوشی‌های زیر ۱۵ میلیون هستند. اولی به‌لطف تراشه نسبتا قدرتمند Dimensity ۹۰۰، حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل و نمایشگر سوپر AMOLED تقریبا همان چیزی است که از میان‌رده انتظار داریم. مدلی که با ۱۲۸ گیگ فضا ذخیره‌سازی و هشت گیگ حافظه‌موقت ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.
گلکسی A34 هم که نسبت به نسخه قبلی خودش یعنی A33 در آیتم پردازنده پیشرفت داشته، می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون باشد. این یکی با ۱۲۸ گیگ فضا ذخیره‌سازی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و نسبت به A54 که بررسی کردیم، از حیث پردازنده و دوربین عملکرد ضعیف‌تری از خودش نشان می‌دهد.
بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۰ میلیون
گلکسی S21 FE ژن پرچمداران سامسونگ را به‌ارث برده، ولی معادل گران‌ترین میان‌رده‌های این برند فروخته می‌شود؛ ۱۸ تا ۲۰ میلیون.
گلکسی S21 FE که سازگار با نسل پنجم اینترنت است، با ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۱۸ میلیون تومان فروخته می‌شود و خرید گلکسی S21 FE نسخه ۲۵۶ گیگ حدود ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. دوربین ۱۲ مگاپیکسل واقعی، نمایشگر داینامیک AMOLED و تراشه پنج نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ فقط بخشی از توانایی‌های S21 FE است که فعلا آخرین نسخه از گوشی‌های سری طرفداری این برند محسوب می‌شود. در همین محدوده قیمت می‌توانیم از A۷۳ اسم ببریم که نسبت به S21 FE ضعیف‌تر است، اما هنوز به‌خاطر چیز‌هایی مثل دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل و تراشه اسنپدارگون ۷۷۸ قابل اعتماد است و طرفدار دارد.
بهترین گوشی بالای ۲۰ میلیون سامسونگ
گلکسی S23 اولترا بهترین پرچمدار سامسونگ است. به‌خاطر تراشه اسنپدراگون هشت نسل دوم، بین همه گوشی‌های اندرویدی بازار قدرتمند‌ترین پردازنده را دارد و به‌لطف حسگر وحشتناک ۲۰۰ مگاپیکسل در آیتم دوربین موی دماغ آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ است. اگر روی نسخه ۲۵۶ گیگ گلکسی S23 اولترا دست بگذارید، فروشنده‌های موبایل از شما ۵۰ میلیون تومان دریافت می‌کنند و خرید گلکسی S23 اولترا نسخه ۵۱۲ گیگ می‌تواند ۶۲ میلیون تومان هزینه داشته باشد. گلکسی S۲۲ اولترا هم که نسخه قبلی S23 اولتراست، نهایتا ۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و می‌توانیم با ۴۸ میلیون تومان سراغ نسخه ۲۵۶ گیگ گلکسی S22 اولترا برویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهران محمدزاده
Ireland
گوشی. A14اقساطی می‌خوام خریدکنم
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1