تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۶۳۱۱۹
در کهگیلویه و بویراحمد

کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) با بدرقه استاندار عازم تهران شدند

۳
۰
کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) با بدرقه استاندار عازم تهران شدند
کبنا ؛
با بدرقه استاندار و جمعی از مسئولان، کاروان استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور شرکت در مراسم سالگرد حرم امام خمینی(ره) عازم تهران شدند.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمدزاده در مراسم بدرقه کاروان اعزامی کهگیلویه و بویراحمد به حرم مطهر امام خمینی(ره) با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: بیش از یک هزار نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل به تهران اعزام می شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم وفادار، انقلابی و ولایی این استان پای بند به مبانی انقلاب اسلامی هستند انقلابی که نشات گرفته از فرهنگ دینی و ریشه در ولایت پذیری دارد.
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در سال ۵۷ حکومت الهی و جهانی که مورد تاکید همه انبیاء بود را تشکیل داد و در سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مردم ایران اسلامی خصوصا استان به منظور تجدید بیعت با امام و رهبری عازم حرم مطهر حضرت امام(ره) شدند.
احمدزاده توصیه هایی برای زائرین حرم امام(ره) داشت و با اشاره به اینکه، اجتماع مردم ایران در حرم امام(ره) در محضر ولی فقیه از سخنان ایشان بهره‌مند می شوند؛ اظهار داشـت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم معنوی سالگرد ارتحال حضرت امام راحل مهمترین اصول کلی نظام را مطرح می کنند.

وی تاکید کرد: کاروان حرم مطهر امام راحل با احترام و نظم و انضباط خاصی اعزام شوند.
استاندار ضمن قدردانی از سپاه فتح، راهداری و سایر دستگاه های استان گفت: همه امکانات و مقدمات شامل تیم بهداشت و درمانی، هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه و روحانیت برای اعزام هر چه بهتر این کاروان به تهران فراهم است و کاملا برنامه ریزی شده که با امنیت و سلامت کامل اعزام شوند.
یک هزار و ۲۶۰ نفر از مردم نقاط مختلف این استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عازم این سفر شدند.
 از این تعداد زائر ۲۵۰ نفر خواهر و بقیه برادر هستند و به مدت سه روز برای شرکت در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور دارند.
 مراسم بدرقه کاروان اعزامی از استان کهگیلویه و بویراحمد به مرقد حضرت امام خمینی (ره) با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان استانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی کاروان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) سالگرد ارتحال امام(ره) ارتحال امام(ره)
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ماهم ابان ماه میریم
حاج
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار
اول پاسخگوی استخدامهای بی ضابطه در استانداری باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کاش می گفتی بدرقه مردان و کارگران زحمت کش برای ارتحال خمینی بهتر بود که مقام کارگر هبچ‌وقت نمیتوون‌فراموش کرد در هیچ حکومتی و ما که حامیان اسلام هستیم به راحتی آب خوردن فقط مقام مقامی را بالاتر می بریم؟ و کارگر را به زحمتی بیشتر وادار میکنیم میدانی چه داری میکنی با انقلاب و این کارها باعث ناخشنودی خدا میشود که بنده های زحمت‌کش خدا را فراموش کرده و به آنهای که در مقام های هستند که از ته مانده غذایشان چند خانواده میت کنند سیر شوند را بارم‌بالاتر میبریم‌ چه میکنیم و چرا خدا را فراموش میکنیم به خدا هر موقع که این‌تبعیض هارا می بینم دارم منه پیرمرد که پایم لب گوره واسه خدا گربه میکنم که چگونه خدا را تنها گذاشته و باگریه خدا ابلیس را شاد میکنید نکنید با خدا بازی که گریبانمان را خواهد گرفت به فکر روز داوری باشید که بازگشتی نیست چی بگم خدا ! فقط خودت رحم کن که اسلاممان و کشورمان و ملت مان در امان باشند انشالله
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

باید خون گریست؛ از ۷۵ هزار مسجد، درب ۵۰ هزار مسجد بسته است

حاج ابوالقاسم دولابی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور روحانیت با اشاره به اوضاع نامناسب ...
1