کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تحلیلی بر انتخابات گچساران و باشت؛

تاجگردون فعالیت انتخاباتی خود را از کوه گل سی‌سخت آغاز می‌کند؟

3 خرداد 1402 ساعت 0:42

غلامرضا تاجگردون در برنامه ای فرهنگی از دوستان همدل خود برای حضور در کوه گل سی سخت دعوت کرد.


غلامرضا تاجگردون در برنامه‌ای فرهنگی از دوستان همدل خود برای حضور در کوه گل سی‌سخت دعوت کرد.
به گزارش کبنانیوز، سال انتخابات جذابیت‌های خاص خود را دارد و کاندیداهای احتمالی انتخاباتی برنامه‌های مختلفی را برای حضور و جذب مردم تدارک می بینند.
تاجگردون در طی این سالها برنامه های مشارکتی زیادتری نسبت به دیگر سیاسیون داشته است، پیاده روی در جاده سلامت، حضور در جشن‌ها، کوه‌پیمایی کوه گل سی سخت، نیز از دیگر برنامه‌های تاجگردون است که به تازگی در گروهی در فضای مجازی که غلامرضا تاجگردون از مدیران این گروه نیز هست، منتشر و برای چندین بار است که چنین برنامه‌هایی با حضور هواداران او انجام می‌گیرد.
برگزاری چنین برنامه هایی که موجب زنده نگه داشتن ارزش های معنوی و شهیدان جنگ تحمیلی می شود، و همچنین شادی و نشاط مردم را فراهم می‌کند، ارزشمند و قابل تقدیر است.
با توجه به اینکه در سال انتخابات هستیم به نظر می‌آید این برنامه سیاسی نیز است و حتی وجه سیاسی آن بیشتر است، با این حال در نوع خود حرکت ارزشمندی است و نیاز است برنامه‌های فرهنگی ارزشی این چنینی بیشتر برگزار شود و عموم مردم بتوانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.
با وجود لزوم حضور در منطقه کوه گل و استفاده از امکانات خودرو شخصی ممکن است خیلی از افراد نتوانند در این برنامه تفریحی، فرهنگی، سیاسی حضور داشته باشند، از طرفی در این فراخوان هم آورده شده که جمعی از افراد همدل در این برنامه حضور بیابند.
غلامرضا تاجگردون قبلا هم برنامه انتخاباتی خود را از یاسوج کلید زده بود، جمعی از یاران و اتاق فکر تاجگردون در یاسوج هستند و این کوه پیمایی نیز شاید از سوی یاران او شکل گرفته است.


کد مطلب: 462694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462694/تاجگردون-فعالیت-انتخاباتی-خود-کوه-گل-سی-سخت-آغاز-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1