تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۶۲۳۸۸
مدیرکل پزشکی قانونی استان خبر داد؛

کاهش 5 درصدی مراجعین نزاع در کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کاهش 5 درصدی مراجعین نزاع در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش بیش از 5 درصدی مراجعین نزاع سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، کامروز امینی اظهار کرد: سال گذشته، پنج هزار و ۲۷۱ نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵.۴ درصدی را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: طی این مدت، از مجموع مراجعه کنندگان با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان، چهار هزار و ۱۲۵ نفر مرد و یکهزار و ۱۴۶ نفر زن بودند.
امینی تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث معاینات پزشکی رتبه اول را دارد و نسبت به جمعیت ورودی پرونده در حوزه بالینی عدد قابل توجهی است.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۲ هزار ۲۴۹ مورد پرونده ارجاعی جهت معاینات بالینی داشتیم که که این میزان نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.
امینی عنوان کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۶۴ پرونده در شهرستان بویراحمد، سه هزار و ۵۶۴ پرونده در شهرستان گچساران، چهار هزار و ۸۳۶ پرونده در شهرستان کهگیلویه، ۷۴۶ پرونده در شهرستان بهمئی، ۶۵۰ پرونده در شهرستان دنا و ۶۳۹ پرونده هم مربوط به شهرستان باشت بوده است.
وی تاکید کرد: از این تعداد پرونده‌های تشکیل شده، تعداد ۱۵ هزار و ۴۵ مورد مربوط به مردان و هفت هزار و ۲۰۴ پرونده هم مربوط به زنان بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود ساختمان پزشکی قانونی در برخی شهرستان ها، ابراز کرد: شهرستان مارگون فاقد پزشکی قانونی است و مردم این شهرستان مجبورند مسافت زیادی را تا یاسوج طی کنند.
امینی اضافه کرد: شهرستان باشت هم پزشکی قانونی ساختمان ندارد و در ۲ شهرستان بهمئی و دنا ۲ پروژه پزشکی قانونی تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم پول ندارن شکایت کنند
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مردم پول ندارن شکایت کنند
پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1