کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین کنفرانس ملی آنالیز داده‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد؛

کیانی: هوش مصنوعی به صورت ساعتی و روزانه وارد زندگی ما می‌شود / گلایه کیانی از عدم همکاری استانداری و ادارات در کنفرانس ملی آنالیز داده‌ها

25 ارديبهشت 1402 ساعت 19:47

اولین کنفرانس ملی آنالیز داده‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه و دوشنبه (1402/02/24) با حضور برخی اعضای هیئت علمی، مسوولین استانی و دانش‌آموزان مدرسه سما برگزار شد.


اولین کنفرانس ملی آنالیز داده‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی روز یکشنبه و دوشنبه (1402/02/24) با حضور برخی اعضای هیئت علمی، مسوولین استانی و دانش‌آموزان مدرسه سما برگزار شد.
کیانی _معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی_ در حاشیه همایش در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا گفت: اولین کنفرانس آنالیز داده‌ها در سطح کشور برگزار شد
کیانی افزود: با توجه به اهمیت آنالیز داده‌ها این موضوع شد. اهمیت این موضوع در دیتاها و اطلاعات زیادی است که دیده نمی‌شود. آنالیز داده‌ها می‌تواند در رشته‌هایی که با اطلاعات سروکار دارد کاربرد داشته باشد و خروجی داده‌ها مورد استفاده کسب و کارها، بخش نظامی و انسان‌ها در زمینه هوش مصنوعی شود.
کیانی با اشاره به هوش مصنوعی تصریح کرد: هوش مصنوعی به صورت ساعتی و روزانه وارد زندگی ما می‌شود. هوش مصنوعی یک انسان شبیه‌سازی شده است که می‌تواند مزایا و مضراتی در زندگی ما داشته باشد.
وی افزود: ضرر از این جهت که هوش مصنوعی جایگزین انسان‌ها می‌شود و ممکن است باعث از دست دادن مشاغل شود،باعث انزوای بشر شود و حتی بقای نسل بشر را با خطر مواجه کند.
کیانی در ادامه گفت: هوش مصنوعی مزایای زیادی دارد و ما محکومیم به سمت استفاده از این علم برویم چرا که در موارد بسیاری زندگی را برای انسان بسیار راحت می‌کند.
کیانی گفت: اولین کنفرانس ملی انالیز داده‌ها در کشور را شش ماه پیش آغاز کردیم مجوز‌ها را سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و موسسه‌های علمی انجام دادیم که همه‌ی این مقالات پذیرش بشوند و 100مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شد؛ که 75مقاله پذیرفته شد.
وی ادامه داد: مقالات خیلی خوبی دریافت شده که به اسم دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج چاپ می‌شود و با تعاملاتی که با تهران داشتیم در ماه‌های آینده دومین کنفرانس در تهران برگزار خواهد شد.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با گلایه از عدم همکاری استانداری گفت: متاسفانه با وجود مکاتبات متعدد و پیگری‌های زیاد برای همکاری استانداری با برگزاری این کنفرانس آن‌ها هیچ حمایتی نکردند.
در ادامه این کنفرانس از دانشمندان کوچک مدرسه سما و پژوهشگران برتر تجلیل شد.


کد مطلب: 462338

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/462338/کیانی-هوش-مصنوعی-صورت-ساعتی-روزانه-وارد-زندگی-می-شود-گلایه-عدم-همکاری-استانداری-ادارات-کنفرانس-ملی-آنالیز-داده-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1