تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۴۶۱۸۶۶
کبنا گزارش می‌دهد؛

رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است

۰
رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است
کبنا ؛رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی است.
به گزارش کبنا، فریدون فاطمی زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان نشست هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم ضمن تشکر از حضور سبزپوشان سپاه پاسداران و تبریک هفته مقام معلم گفت: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و ما در مجموعه فکری و اسناد بالا دستی شکوفایی دانش آموزان را مد نظر داریم‌.
فاطمی زاده به رسالت آموزش و پرورش پرداخت و گفت: شناسایی و شکوفایی ظرفیت ها و استعداد ها انسان که خلیفه الله است،همان خلقتی که پس از آفرینش به خود احسنت گفت.
وی تولید اندیشه انقلابی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در این مسیر سنگلاخی و پر فراز نشیب ما انسان هایی جامعه ساز و در طراز اندیشه های انقلاب و تمدن ساز اسلامی تربیت خواهیم کرد.
مدیر آموزش و پرورش با پیوند شغل معلمی و انبیا الهی بیان داشت: معلمی شغل پیچیده ای است و این پیچیدگی به اندازه انسان هاست و ما افتخار می کنیم در این مسیر بتوانیم رسالت خود را به نحو احسن انجام دهیم.
فاطمی زاده قرابت و نزدیکی فعالیت آموزش و پرورش و بسیج را خاطر نشان کرد و گفت: ما و بسیج یک رسالت مشترک را پیگری می کنیم و و بسیج متناسب با اندیشه ما اقدام می کند.
مدیر آموزش و پرورش داشتن فضای فکری متعهد به انقلاب و نظام و اسلام را راهگشای امورات تلقی کرد و تاکید داشت:معتقد هستیم اگر در آموزش و پرورش فضای فکری،معنوی،انقلابی و جهادی را حاکم کنیم بسیاری از کار ها به نحو مطلوب حل می شوند.
وی شرطی سازی معلم را با حقوق و مزایا ناکارآمد دانست و تاکید داشت:آن چیزی که در آموزش و پرورش باعث تحرک و امید به مجموعه می شود منظومه فکری ارزشی و انقلابی و جهادی است.
فاطمی زاده نقش پشتیبانی و همکاری فرهنگیان را پر رنگ دانست و گفت:انقلاب اسلامی اندیشه های ناب و جامعه ساز و نجات بخشی داشت که سرتیتر آن عدالت است و ما ان را اجرا و دانش آموزانی در طراز آن اندیشه تربیت می کنیم.
سرهنگ پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ضمن تبریک هفته مقام معلم به همه فرهنگیان و ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری گفت:مسئله گرامیداشت هفته مقام معلم باید توسط همه ی ارکان جامعه و تشکل ها برگزار شود.
پور بهشت ارتباط بسیج و آموزش و پرورش را زبان زد عام و خاص عنوان کرد و گفت:به گونه ای که در بخشی از برنامه های بسیج فرهنگیان و دانش آموزی خودمان را بخشی از مجموعه آموزش و پرورش می دانیم.
وی از برگزاری برنامه های متنوع حوزه های بخش مرکزی و تابعه خبر داد و تاکید داشت:در جهت تکریم و نکوداشت مقام معلم ده ها برنامه متنوع در سطح شهرستان تدارک دیده شد.
محسن بدرقه مسئول کانون فرهنگیان شهرستان در این نشست به تشریح برنامه های هفته مقام معلم پرداخت و گفت:صدور بیانه در شان و منزلت مقام معلم،تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم،تجلیل از فرهنگیان بسیجی،تغییر سربرگ مکاتبات اداری و فضا سازی تحت عنوان (همه ی ما زیر بار منت معلمان هستیم),عطر افشانی قبور مطهر شهدای فرهنگی،معرفی سوژه های اثرگذار انقلابی و بسیجی،حضور در مدارس و اهدا شاخه گل به معلمان،حضور ائمه جماعت و چهره های شاخص ورزشکار در مدارس،دیدار از خانواده های فرهنگیان شهید و تجلیل از آنها،نشست های بصیرتی و امید آفرینی و تبیین جایگاه مقام معلم در تمدن نوین اسلامی و همایش کوهپیمایی..در هفته گرامیداشت مقام معلم اجرا می شود.

​​​​​​
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1