تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۶۱۶۱۰
کبنا گزارش می دهد؛

اجتماع ۱۷۰۰ نفری دانش آموزان در نمایشگاه هفته مشاغل کهگیلویه

۱
۰
اجتماع ۱۷۰۰ نفری دانش آموزان در نمایشگاه هفته مشاغل کهگیلویه
کبنا ؛اجتماع یک هزار ۷۰۰ نفری دانش آموزان کهگیلویه در نشست توجیهی هدایت تحصیلی و نمایشگاه معرفی مشاغل در سالن شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا، در راستای آماده سازی دانش آموزان جهت انتخاب آگاهانه رشته تحصیلی دوره دوم متوسطه بر اساس استعداد، توانایی، علاقه و آشناسازی آنان با رشته های تحصیلی و مشاغل موجود، نشست توجیهی هدایت تحصیلی و توازن رشته ای دانش آموزان پایه نهم و نمایشگاه هفته معرفی مشاغل در دهدشت برپا شد.
فریدون فاطمی زاده رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار کبنا هدف از برگزاری نشست توجیهی هدایت تحصیلی و نمایشگاه معرفی مشاغل را ایجاد توازن رشته ای میان رشته های تحصیلی و آشنایی دانش آموزان با مشاغل و آگاهی بخشی آن ها و اولیای آنان برای هدایت درست تحصیلی عنوان کرد. 
فاطمی زاده با بیان اینکه ۶ هنرستان در دهدشت وجود دارد افزود: هر هنرستان یک غرفه برپا کرده و رشته های مختلفی که دانش آموزان در شاخه های هنرستانی، فنی و مهارتی در آن مشغول به تحصیل هستند را به دانش آموزان پایه نهم معرفی می‌کنند.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه به حضور ۱۷۰۰ دانش آموز پایه نهم شهرستان کهگیلویه در نشست توجیهی هدایت تحصیلی اشاره کرد و افزود: در این نشست بحث هدایت تحصیلی برای آن ها تبیین می‌شود که متناسب با استعداد، رغبت، انگیزه و توان خود رشته تحصیلی شان را انتخاب کنند.
فاطمی زاده خاطرنشان کرد: هفته مشاغل یک فرصت ارزشمندی است که دانش آموزان آگاهی کامل رشته تحصیلی خودشان را انتخاب کنند.
صادق خاقانی جو سرپرست معاون آموزش متوسطه کهگیلویه در خصوص برگزاری این کارگاه و نمایشگاه گفت: هدایت تحصیلی یک فرایند است و با توجه به اینکه این موضوع در سرنوشت دانش آموزان تاثیر مستقیمی دارد، انتخاب شغل و حرفه آنها یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین موضوعات در زندگی هر فرد به شمار می آید که بستر این امر خطیر با هدایت تحصیلی مناسب و توازن رشته ای فراهم خواهد شد.
 خاقانی در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی که انجام داده شد به دنبال هدایت دانش آموزان به مناسب ترین شاخه یا رشته تحصیلی بر اساس استعداد و علاقه آنان به تناسب امکانات و نیاز های شهرستان و منطقه خواهیم بود.​​​​​​



















نام شما

آدرس ايميل شما

سرطان
Romania
مگه کهگیلویه جمعیتی هم داره؟؟؟
همشون که یاسوجن😁
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1