کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیگیری مشکلات مردم از دوربین رسانه؛

نارضایتی مردم روستای گچ بلند بهمئی از کمبود آب آشامیدنی / فرماندار: اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت

5 ارديبهشت 1402 ساعت 11:11

چندین سال است که آب روستاهای شهرستان بهمئی با مشکل مواجه است و در فصول گرم سال نیز این وضعیت تشدید می شود. مردم منطقه گچ بلند در بخش مرکزی شهرستان بهمئی مدت‌ها است که از کمبود و یا نبود آب آشامیدنی رنج می‌برند.


چندین سال است که آب روستاهای شهرستان بهمئی با مشکل مواجه است و در فصول گرم سال نیز این وضعیت تشدید می شود. مردم منطقه گچ بلند در بخش مرکزی شهرستان بهمئی مدت‌ها است که از کمبود و یا نبود آب آشامیدنی رنج می‌برند.
به گزارش کبنانیوز، دهیار منطقه گچ بلند با بیان اینکه این روستا یکی از بزرگترین روستا‌های شهرستان بهمئی است گفت: در حالی که این روستا در فاصله ۷ کیلومتری شهر لیکک واقع شده، اما ساکنان آنان از کمبود آب آشامیدنی رنج می‌برند.
حجت الاسلام جلیل پور از اهالی منطقه گچ بلند و روحانی مستقر در این منطقه گفت: متاسفانه چند سالی است که آب آشامیدنی و مورد نیاز مردم این روستا بسیار کم و یا قطع و وصل می‌شود که پاسخگوی نیاز عمومی نیست.
یکی از اهالی گفت: این منطقه از گذشته تاکنون مشکل آب دارد و هر سه روز یک بار به مدت چند ساعت و تعدادی از خانوار‌ها هم به مدت سه ساعت آب دریافت می‌کنند و به برخی دیگر هم آب نمی‌رسد.
دیگری هم گفت: سالانه با شروع فصل گرما، کمبود آب آشامیدنی در منطقه گچ بلند نمود بیشتری پیدا می‌کند، و در گرمترین فصل سال به اوج خود می‌رسد.
یکی از اعضاء شورای اسلامی منطقه گچ بلند نیز گفت: مسئولان بار‌ها به این منطقه محروم آمده اند و مشکلات ساکنان آنرا را به خصوص در حوزه کمبود آب آشامیدنی هم دیده اند، ولی تاکنون هیچ اقدامی در خصوص رفع مشکل کمبود و نبود آب آشامیدنی در منطقه گچ بلند انجام نگرفته است.
محمدی فرماندار شهرستان بهمئی، با اشاره به مشکلات موجود منطقه گچ بلند در زمینه تامین آب آشامیدنی گفت: برای تامین آب این منطقه اعتبارات لازم اختصاص خواهد یافت و شبکه‌های فرسوده هم جمع آوری و نوسازی می‌شود.
منطقه گچ بلند با هزار و صد نفر جمعیت و ۲۶۵ خانوار در فاصله ۷ کیلومتری شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی واقع شده است.


کد مطلب: 461541

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461541/نارضایتی-مردم-روستای-گچ-بلند-بهمئی-کمبود-آب-آشامیدنی-فرماندار-اعتبارات-لازم-اختصاص-خواهد-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1