تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۴۶۱۱۳۹
نمایندگان مجلس مصوب کردند:

فساد گزارش دهید و تا ۲۰ میلیارد تومان پاداش بگیرید!

۸
۰
فساد گزارش دهید و تا ۲۰ میلیارد تومان پاداش بگیرید!
کبنا ؛در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس، مواد ۱۰ و ۱۲ طرح حمایت مالی از افشاگران فساد به شرح زیر تصویب شد.
به گزارش کبنا، ماده ۱۰- مرجع رسیدگی کننده به گزارش اعم از بدوی یا تجدیدنظر مکلف است ضمن اعلام نظر درخصوص استحقاق یا عدم استحقاق پاداش برای گزارشگر و در صورت استحقاق، براساس میزان تأثیر گزارش در کشف فساد، اعم از اینکه گزارشگر درخواست پاداش داده یا نداده باشد، نسبت به تعیین مبلغ پاداش تا دو درصد ارزش ریالی موضوع پرونده اقدام نماید.
تبصره۱- سقف پاداش قابل پرداخت در هر پرونده به شخص حقیقی و شخص حقوقی خصوصی به ترتیب ۱۰۰ میلیارد ریال و ۲۰۰ میلیارد ریال است.
تبصره ۲- در صورت تعدد گزارشگران در یک گزارش یا گزارش‌های متعدد مربوط به یک رفتار، پاداش موضوع این ماده با توجه به نقش و میزان اثرگذاری آنها، به تشخیص مقام قضائی رسیدگی کننده میان آنها تقسیم می‌شود.
تبصره ۳- درصورتی که حکم صادره قابل تجدیدنظر یا فرجام خواهی باشد، گزارشگر نیز مجاز است نسبت به اصل استحقاق پاداش یا میزان آن حسب مورد تجدیدنظر یا فرجام‌خواهی کند.
تبصره ۴- مؤلفه‌های مؤثر در تعیین پاداش در دستورالعملی که ظرف مدت سه ماه پس از لازم الاجراء شدن این قانون به تصویب رئیس قوه قضائیه می‌رسد، مشخص می‌شود.
ماده ۱۲- دولت موظف است ردیف مستقلی به منظور اجرای این قانون ایجاد کند تا از محل درآمدهای حاصل از اجرای این قانون، در قالب قوانین بودجه سنواتی جهت پرداخت پاداش و سایر هزینه‌های اجرای این قانون در اختیار وزارت دادگستری ‌قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام
کاکا ما گزارش فساد اداره کار را گزارش دادیم ، میخوان بگیرندمون پاداش نمی خواهیم . کاکا اینها همه حرفه
کبنا نیوز منتشر نماید
United States
انتصابات مدیر عامل شرکت گاز استان
مدیرعامل شرکت گاز ، اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بعنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد که پس از پیگیریهای نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان بعنوان مدیرعامل شرکت گاز منصوب شدند ایشان که خود از معاونین (معاون بهره برداری و رییس شرکت گاز شهرستان بویراحمد و دنا) منصوب دولت تدبیر و امید در دولت حسن روحانی بودند با حمایت های نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و از بدو انتصاب بعنوان مدیرعاملی ، روسا و نیروهای منصوب به دولت قبل را ارتقا سازمانی داده و یا هنوز حفظ کرده است .
رییس جمهور انقلابی و مردمی بارها اعلام نمودند بانیان وضع موجود می بایست برکنار شوند و آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست های دولت سازگار است آیا مدیرعامل شرکت گاز استان ، راستا سرپرست اداره راه و شهرسازی ،شهامت سرپرست معاونت عمرانی و... نبایست برکنار شوند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
,چه قانونگذاری خوبی احسنتو به شما ها
دنا
Iran, Islamic Republic of
پوس کرکو من ایگپل نی😅
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه با فساد مبارزه بشه , کشور یک دست خواهیم شد !!!!!!!!!!!
United States
شعار و لایحه سراغ دارم با کسی که نه سوت زده نه گزارش داده فقط به خاطر اینکه آدم باک و اهل فساد نیست و با همکارانش در فساد و اختلاس مشارکت نمی کند خیلی اذیتش می کنند هر سه چهار ماه یک بار جابجاش می کنند از تهران تا استان پیگیری کرد که چرا هر سه الی چهار ماه باید ایشان جابجا شود تنها جوابی که شنید که گفتند همکاران در سختی و رنج و فشارند شاید ناراحت شوند ..
Iran, Islamic Republic of
تکلیف حراست و بازرسان و مدیران انقلابی چه می‌شود اینها در ادارات برگ چغندر و ناظر چی هستن که مردم سوت بزنن و میلیاردی جایزه بگیرن یا بر عکس نصیب دوستان و رانتخوار میگردد
جابر
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا این پاداش درسته پس چرا به ما نباید داد
درانتخابات کلیه هیت نظارت تهران توسط بنده دستگیر شده
کلیه نیروهای استانداری هم می‌دانند کی گزارش داده توسط سربازان گمنام امام دستگیر شدند وبه مراجع قانونی تحویل داده شده

با دفتر امام هماهنگ شده پس این پاداش کی خورده بجای ما
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
دعوای دنباله‌دار بر سر فیلترشکن‌ها

دعوای دنباله‌دار بر سر فیلترشکن‌ها

اختلاف‌نظرها میان موافقان و مخالفان محدودیت‌های اینترنتی ادامه دارد. وزیر ارتباطات و ...
آذری‌جهرمی؛ وزیر دیروز، هوادار امروز

آذری‌جهرمی؛ وزیر دیروز، هوادار امروز

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی، چهره متمایزی است. از او بارها به‌عنوان ...
1