تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۴۶۰۶۷۴
در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با امام جمعه دهدشت مطرح شد؛

از آمیخته شدن سیاست در ورزش تا ضرورت احداث پارک بانوان در دهدشت

۱
از آمیخته شدن سیاست در ورزش تا ضرورت احداث پارک بانوان در دهدشت
کبنا ؛امام جمعه دهدشت احداث پارک بانوان در دهدشت را یک نیاز اختصاصی و ضروری دانست و افزود: این ظلم است که یک شهر پارک بانوان نداشته باشد، وجود چنین مکانی برای رفاه و امنیت بانوان شهر ضروری است.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در دیدار رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران کهگیلویه به آمیخته شدن سیاست در ورزش اشاره کرد و افزود: شنیدن دغدغه های متخصصان ورزش باید تقدم بر سیاست مداران اولویت اداره ورزش باشد.
وحدانی فر با تاکید بر تکریم از پیشکسوتان ورزش گفت: از تجارب آنها باید استفاده کرد و با نگاه تخصصی و ورزشی مشکلات حوزه ورزش حل خواهد شد. 
وی احداث پارک بانوان در دهدشت را یک نیاز اختصاصی و ضروری دانست و افزود: این ظلم است که یک شهر پارک بانوان نداشته باشد وجود چنین مکانی برای رفاه و امنیت بانوان شهر ضروری است.
حجت‌الاسلام وحدانی فر از سیاست به عنوان یک آفت بسیار خطرناک در حوزه ورزش نام برد و افزود: ورزش باید سیاست گذاری بر سلامت مردم شود.
امام جمعه دهدشت تصریح کرد: مدیریت و انتصاب های خاله خرزویی، قومی و قبیله ای و سیاسی آفت های خطرناکی در ورزش است. 
حجت‌الاسلام وحدانی فر از اولویت بندی، توجه به مسائل دینی و تکریم از پیشکسوتان به عنوان برخی از مسائل مهم در حوزه ورزش نام برد و افزود: می‌طلبد که توجه لازم صورت گیرد.
وی به گستردگی رشته های حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: باید سرمایه گذاری، برنامه ریزی و توجه خود را به سمت ورزش هایی که در شهرستان ظرفیت آن ها وجود دارد سوق داده شود.
حجت‌الاسلام وحدانی فر از ورزش همگانی به عنوان یک نیاز ضروری جامعه اشاره کرد و افزود: این ورزش در منزل نقش مادر را دارد و می‌طلبد که تقویت شود. 
وی به زیرساخت‌های نامطلوب حوزه ورزش در دهدشت اشاره کرد و گفت: یک شهر هفتاد هزار نفری تنها یک چمن مصنوعی از رده خارج دارد که می‌طلبد توجه ویژه شود.
ناصر رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این دیدار بیان کرد: ورزش در کهگیلویه مظلوم واقع شده و هیچ اداراتی آن را به رسمیت نمی‌شناسند.
وی با بیان ‌این‌که به دنبال این هستیم افراد را پای کار ورزش بیاوریم گفت: اما برخی افراد نمی‌گذارند و کارها را عقب می‌اندازند.
رمضانی افزود: امیدواریم با همکاری امام جمعه دهدشت بتوانیم در راستای ورزش و ارزش‌های دولت انقلابی گام‌های خوبی در این راستا برداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1