تاریخ انتشار
جمعه ۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۶۰۱۸۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

آمادگی حوزه سلامت کهگیلویه جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی

۰
آمادگی حوزه سلامت کهگیلویه جهت خدمات دهی به مسافران نوروزی
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از آماده‌باش نیروی انسانی و فراهم بودن تجهیزات بهداشتی و درمانی لازم برای ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش کبنا، سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات درمانی مطلوب به مراجعه کنندگان اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره ) دهدشت، پیش بینی های لازم صورت گرفته و تعداد سه پزشک در این بخش بیماران را ویزیت خواهند کرد.
تقوی افزود: در ایام نوروز مطب های پزشکان در تمامی رشته ها در سطح شهر دهدشت به صورت شیفت بندی شده دایر بوده و آماده ارائه خدمت به بیماران می باشند.
وی از خدمات دهی شیفت بندی شده ی تمامی داروخانه های سطح شهر دهدشت، دندانپزشکی ها، آزمایشگاهها و مراکز رادیولوژی خبر داد و افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهید بهشتی واقع در ابتدای خیابان سپاه در شهر دهدشت و مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهرهای دیشموک، قلعه رئیسی و سوق در مناطق تابعه شهرستان آماده ی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و مسافران نوروزی می باشند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه بیان داشت: گشت های نوروزی گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت کهگیلویه در راستای تشدید نظارت های ویژه ی این ایام به صورت شبانه روزی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستورانها و کافه باغ ها و اماکن تفریحی و گردشگری بازدید به عمل آورده و با متخلفین احتمالی برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
وی در پایان ضمن تاکید بر این موضوع که ارائه خدمات شیفت بندی شده ی بخش خصوصی در  حوزه ی سلامت شهرستان کهگیلویه در ایام نوروز برای اولین بار در این شهرستان صورت میگیرد اظهار داشت: با توجه به آمار بالای مسافران نوروزی در سطح شهرستان کهگیلویه و شیوع آنفلوآنزای فصلی، مردم و مسافران نوروزی می توانند جهت پیشگیری از افزایش شیوع این بیماری به علت ازدحام زیاد جمعیت، علاوه بر  اورژانس بیمارستان، به مطب های خصوصی فعال در سطح شهر دهدشت مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1