تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۵۹۸۳۳
در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مطرح شد؛

خبر خوش معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تبصره 18

۱
۰
خبر خوش معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخصوص تبصره 18
کبنا ؛هشتمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، سید احسان عسکری در نشست مشترک کارگروه اشتغال و اقتصادی مقاومتی بر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ توسط بانک ها به متقایان تاکید کرد و گفت: اعتبارات تبصره ۱۶ بسیار مهم است و اولویتی برای حوزه اشتغال است لذا به نحو احسن مورد استفاده قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای اقتصادی استان مدیریت خاصی می‌طلبد، افزود: پرداخت اعتبارات تبصره ۱۶ به استان به عملکرد بانک‌ها و تعداد متقاضیانی که به بانک ها معرفی می شوند و تعداد پرداختی ها دارد تا برای آزاد کردن مابقی مبالغ تبصره ۱۶ با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی مکاتبه کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت‌ها، رقم پرداختی از محل اعتبارات تبصره ۱۶ پاسخ گوی نیاز سرمایه گذاران نیست و پیشنهاد دادیم اعتبارات مجددی در قالب متمم و مکمل به سرمایه گذاران پرداخت شود تا دچار ضرر و زیان نشوند.
عسکری با بیان اینکه تاکنون رقمی از اعتبارات تبصره ۱۸ به استان ابلاغ نشده گفت: این موضوع را از طریق بانک مرکزی پیگیری کردیم و در سال آینده نیز در دستور کار قرار دارد.
عسکری گفت: خبر خوش این است که از ابتدای سال آینده تبصره 18 استان کهگیلویه و بویراحمد به روند اجرایی وارد می شود.
عسکری اظهار کرد: سال 1400 تبصره 18 ملی به استان کهگیلویه و بویراحمد تعلق نگرفت، برای سال 1400 با پیگیری هایی که کردیم 900 میلیارد تومان اخذ کردیم، و سال آینده نیز باید تلاش کنیم از طریق ظرفیت های موجود ملی رقم دو برابری را اخذ کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعهد اشتغال استان در سال جاری ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی است که در روزهای پایانی سال این مهم باید عملیاتی شده باشد.
عسکری در خصوص وضعیت نمایشگاه های دائمی استان که دیگر دستور کار این جلسه بود، گفت: برای رفع مشکل محل نمایشگاه های دائمی استان که همواره با حواشی مواجه بوده در ابتدا زمین شرکت سپس وضعیت سهام شرکاء تعیین تکلیف شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست که مسائل مربوط به اقتصاد مقاومتی از جمله تله کابین یاسوج مطرح شد، گفت: قرار است در منطقه گردشگرپذیر تنگ مهریان پروژه تله کابین احداث شود و در صورت تعیین نهایی شدن این پروژه، طرح تله کابین یاسوج که در منطقه ابوذر در حال احداث است از رده خارج و سرمایه گذار خلع ید می شود.
در ادامه جهانگیر شاهینی رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه اعتبارات تبصره ۱۶ یک هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان بود که میان ۹ دستگاه توزیع شد، گفت: تاکنون ۱۷۱ میلیارد تومان از این مبلغ جهت ایجاد اشتغال به متقاضیان پرداخت شده است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقتصاد استان تعطیله
چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1