تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۴۵۹۷۹۶
در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قول می‌دهم دولت در بخش اقتصادی تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد

۵
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قول می‌دهم دولت در بخش اقتصادی تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنگره ملی سال ۱۴۰۳ سرداران و شهدای استان باید به شایستگی و به شکل مطلوبی برگزار شود.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه فتح برگزار شد با بیان اینکه، آزادی و امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا هستیم گفت: هر کاری که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا انجام دهیم مانند قطره‌ای در مقابل دریای بیکران ایثار و از خودگذشتگی شهدا ناچیز است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره انجام شود، افزود: سپاه برنامه‌هایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره انجام داده اما این برنامه‌ها نیازمند ارزیابی بیشتری است، لذا کمیته ارزیابی کنگره تشکیل و فعال شود.
وی با اشاره به اینکه یکسری از مسائل در کنگره شهدا مورد توجه جدی باشد، افزود: مشکلات اعتباری همواره وجود داشته که توصیه می‌کنم برای استفاده بهتر از اعتبارات، بهره‌وری را افزایش دهیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای برگزاری کنگره به اعتبار نیاز است، گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز کنگره سرداران و شهدای استان توسط خود سپاه تأمین می‌شود.
دکتر احمدزاده بیان کرد: از اعتبارات حوزه فرهنگی رقمی را برای کنگره سرداران و شهدای استان اختصاص خواهیم داد، ضمن اینکه در سفر دور دوم دولت به استان این مهم مطرح و اعتبار جذب خواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزار‌کنندگان کنگره ملی استان در سال ۱۴۰۳ نگران اعتبار نباشند و خودم شخصاً اعتبار مورد نیاز کنگره را پیگیری می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: قول می‌دهم این دولت به فضل الهی تغییر و تحول ایجاد خواهد کرد و در بخش اقتصادی که پاشنه آشیل کشور است این تغییر و تحول را شاهد خواهیم بود.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به تفاوت کنگره سال ۱۴۰۳ با کنگره سال ۱۳۹۵ گفت: برای کنگره‌ای که در آینده برگزار می‌شود، ۹۰ برنامه با ۳۶ هزار ریزبرنامه پیش‌بینی شده است.
سردار حمید خرمدل افزود: این کنگره ۱۴ اجلاسیه خواهد داشت که ۸ اجلاسیه به صورت شهرستانی و ۶ اجلاسیه استانی برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: اعتبار مورد نیاز کنگره ملی استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲۰ میلیارد تومان است که ۳۰ میلیارد تومان در حوزه سازندگی و خدمات‌رسانی به محرومیت پیش‌بینی شده است.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد اعتبار مورد نیاز کنگره توسط سپاه و ۷۰ درصد از اعتبارات استان تأمین می‌شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۴۰۳ استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ان شاالله تا ۱۴۰۳ از دستت خلاص شده ایم ضعیف ترین استاندار قرن
Romania
۱۴۰۳ یا ۱۴۰۲
United Kingdom
خیلی تحول ایجاد کرده که
دیگه میخوای چکار کنه
فقط مونده مردم از گرسنگی بمیرن
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر احمدزاده ی بزرگ،حقا که نادرند مسولانی مثل شما که به فکر مردم مظلومند
مسعود
Romania
خداییراستی بفرما به امید عربستان وبرجام ای قوله دادیه یا از مدیریت انقلابی دولت ومجلس😂😂😂😂😂
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1