تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۴۵۹۵۵۲
قائم مقام کمیته امداد استان:

پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برپا شد

۰
پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برپا شد
کبنا ؛
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان تحت حمایت این نهاد، برپا شد.
 به گزارش کبنا نیوز، پایگاه مرکزی جشن نیکوکاری به همت کمیته امداد منطقه یک‌یاسوج، در چهارراه طالقانی با حضور قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی برای جمع آوری کمک های مردمی برپا شد.
نواب ساجدیان، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) گفت: کمیته امداد هر ساله در آستانه سال نو به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای کمک و همدلی با نیازمندان، نسبت به برگزاری جشن نیکوکاری اقدام می‌کند.
 وی با اشاره به اینکه از اول بهمن ماه تا پایان اسفندماه جشن نیکوکاری را در سطح استان داریم، افزود: در جشن نیکوکاری امسال ۳۵۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، بسیج، مدارس و مراکز نیکوکاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری کمک های مردمی تدارک دیده شده است.
ساجدیان با اشاره به اینکه یکی از فلسفه‌های تأسیس جمهوری اسلامی توجه به نیازمندان بوده است، گفت: حضرت امام(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی چند نهاد را پایه‌گذاری کرد که یکی از این نهادها که ۲۲ روز پس پیروزی انقلاب برای کمک به نیازمندان و فقرا تأسیس شد، کمیته امداد است.
وی با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال «یکی برای من یکی برای تو» است، گفت: هم‌اکنون ۴۸ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار یاری خیران و نیکوکاران در این جشن هستند.
ساجدیان گفت: علاوه بر پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سطح استان، درگاه‌های مشارکتی کمیته امداد برای جشن نیکوکاری، سایت emdad.ir، شماره‌گیری کد#۰۷۴* ۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ است.
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم خیر و نیکوکار دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد و به‌خصوص در هفته احسان و نیکوکاری و برگزاری جشن نیکوکاری یاریگر نیازمندان این نهاد باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1