تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۵۹۳۹۳

خرید باتری 206 + نکات مهمی که هنگام خرید باید بدانید!

۰
خرید باتری 206 + نکات مهمی که هنگام خرید باید بدانید!
کبنا ؛ خرید باتری 206 یکی از مواردی است که صاحبان این نوع خودرو دقت خاصی در مورد آن دارند. ماشین پژو 206 دارای یک طراحی جذاب و بسیار جوان پسند است. ممکن است برای افرادی که به تازگی از این مدل خودرو استفاده می‌کنند، این سوال پیش آید که که باتری این خود رو چند آمپر است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که باتری پژو 206 در تیپ 2 و تیپ 5، 50 آمپر است و شما می‌توانید تا 60 آمپر باتری را بر روی خودروی خود نصب کنید. برای خرید باتری پژو 206 می‌توانید برندهای مختلفی را در بازار مشاهده کنید. در این مقاله تعدادی از ان ها را بررسی می‌کنیم.
 
انواع برندهای باتری 206
شکرت سپاهان باتری در 5 نوع: اوربیتال قرمز، اوربیتال سیلور، اوربیتال پریمیوم، سوزوکی و efb باتری 206 را عرضه می‌کند. هر کدام از این نوع باتری‌های این شرکت دارای گارانتی می‌باشند.
  1. اوربیتا قرمز: 15 ماه گارانتی
    اوربیتال سیلور: 15 ماه گارانتی
    اوربیتال پریمیوم: 18+9 ماه گارانتی
    سوزوکی: 16 ماه گارانتی
    EFB: 21+9 ماه گارانتی
نکته مهمی که در مورد این نوع پژو وجود دارد این است که توان دینام در آن از 50 تا 60 آمپر می‌باشد. با توجه به این موضوع شما می‌توانید باتری 60 آمپری را نیز بر روی خودروی خود قرار دهید. اما اگر خواهان استفاده از باتری با آکپرهای بالاتری هستید، باید سیم کشی ها و کابل‌های خودرو را تقویت کنید. اما لازم به ذکر است که اگر پژو 206 نیازمند استفاده از باتری با آمپرهای بالاتری بود، شرکت حتماً این موضوع را در نظر می‌گرفت. اگر از سیستم صوتی و یا لامپ‌های بیشتری که نیاز به برق قوی تری دارند، استفاده نمی‌کنید، همان باتری فابریک 50 آمپری مناسب است و نیازی به تعویض آن ندارید.
شما می‌توانید جهت تهیه بهترین برندهای باتری‌های ماشین به سایت تک استارت مراجعه فرمایید.
 
دلایل خوابیدن باتری پژو 206
باید بدانید که دلایل زیادی وجود دارد که منجر که خالی شدن باتری شما می‌شود. اما در این بین چند دلیل مهم و اساسی وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید.
  • روشن ماندن چراغ‌های خودرو می‌تواند باتری ماشین را به سادگی خالی کند.
    کم استارت خوردن ماشین، مانند مسافرت رفتن. اگر چند روز پست سر هم ماشین شما استارت نخورد، باتری آن خالی می‌شود.
    اگر در زمانی که خودرو خاموش است، از ظبط آن استفاده کنید، باتری ماشین خالی می‌شود.
علت‌های روشن نشدن 206
علاوه بر خالی شدن باتری ماشین علت‌های دیگری نیز وجود دارد، که می‌تواند باعث روشن نشدن ماشین شما شود.
مشکلاتی که مربوط به پمپ بنزین است: اگر بعد از استارت خوردن ماشین شما روشن نمی‌شود، بهترین کار این است که در هنگام استارت زدن به صدای آن توجه کنید. اگر برای چند ثانیه صدای پمپ درون مخزن بزنین را نشنیدید، ممکن علت روشن نشدن خرابی پمپ و یا فیوز آن باشد.
کثیف شدن فیلتر روغن: فلیتر روغن ماشین اهمیت فوق العاده ای دارد. اگر فیلتر شما کثیف باشد، بنزین به موتور نمی‌رسد. این موضوع باعث می‌شود سوخت رسانی به خودرو با اختلال مواجه شود و بعد از استارت خوردن ماشین روشن نشود.
خالی بودن باک بنزین: اگر باک بنزین شما خالی باشد، مواد لازم برای احتراق توسط پمپ به انژکتورذ نمی‌رسد. در این مورد مشکل برق وجود ندارد و ماشین بعد از استارت خوردن روشن نمی‌شود. یکی از نکاتی که باید در این مورد به آن توجه کنید این است که ماشین استارت نمیخوردیا می‌خورد و روشن نمی‌شود.
فیوز قطع شده است: ممکن است فیوز بنزین و یا فیوزهایی که مربوط به سیستم احتراق هستند سوخته باشند. در این مورد باید جعبه فیوز را به دقت بررسی کنید. در صورت مشاهده قطعی در فیوزها ان را جایگزین کنید و حتماً آن را هم تعویض کنید.
باتری ایرانی بهتر است یا خارجی؟
با توجه به شرایط موجود باتری‌هایی که توسط شرکت‌های داخلی تولید می‌شوند، دارای کیفیت خوبی در صفحات، بسته بندی و سرب موجود در باتری هستند. باتری‌های ایرانی از نظر کیفی تفاوتی با باتری‌های خارجی ندارند. با توجه به گارانتی‌های بلند مدت تعویض در باتری‌های داخلی به شما توصیه می‌کنیم تا از باتری‌های داخلی برای خودروی خود استفاده کنید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1