تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۵۹۳۴۴
در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مطرح شد؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای مقابله با تخلفات جذب نیرو باید از راه قانونی آن وارد شد

۱۰
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: برای مقابله با تخلفات جذب نیرو باید از راه قانونی آن وارد شد
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ایجاد اشتغال و رعایت کامل سهمیه جامعه ایثارگران در استان جدی هستیم. 
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده در سومین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار داشت: مدیران روی جذب سهمیه ایثارگران حساس باشند و حتی یک سهمیه فرزندان شهدا و ایثارگر هم نباید نادیده گرفته شود.
استاندار با اشاره به اینکه، نیازهای جامعه ایثارگران را اولویت بندی و پیگیری کردیم گفت: نظارت بر رعایت سهمیه ایثارگران در جذب نیروی انسانی از سوی دستگاه های اطلاعاتی و نظارتی انجام می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: از همه مدیران می‌خواهم که ضمن توجه خاص به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و در خصوص اشتغال فرزندان جامعه ایثارگر با جدیت مسائل را پیگیری کنند.
احمدزاده تاکید کرد: تمامی استخدام ها و جذب نیروی انسانی ادارات باید از طریق آزمون باشد و توجه ویژه‌ای به سهمیه شهدا و ایثارگران شود.
وی تاکید کرد: به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان تکلیف شده که حتماً حداقل ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران و پنج درصد سهمیه رزمندگان اجرایی شود.
احمدزاده تاکید کرد: برای جذب و رعایت سهمیه فرزندان ایثارگر باید بین آنها هم مسئله رقابت و اولویت بندی لازم صورت گیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دولت سیزدهم دغدغه اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگر را داشته باشند و نباید حق یک نفر هم نادیده گرفته شود.
استاندار تصریح کرد: در سال‌های گذشته برای ایجاد اشتغال حقوق فرزندان ایثارگران رعایت نشده بود.
احمدزاده تاکید کرد: در جذب سهمیه ایثارگران بخش خصوصی هم باید قانون را رعایت کند و سهمیه ایثارگران لحاظ شود.
وی با اشاره به موضوع استخدام‌های بی‌ضابطه سال های گذشته در ادارات، گفت: دستگاه‌های نظارتی از جمله بازرسی استان به موضوع استخدام‌های بی‌ضابطه ورود کرد و اکنون تعدادی مدیران مورد بازخواست قرار گرفتند و گرفتار شدند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: کارهای بزرگی در خصوص ایجاد زیرساخت های تحول زای اشتغال در استان هم اکنون در حال انجام است.
دکتر احمدزاده اضافه کرد: ابر پروژه هایی در رابطه با اشتغال در بخش خصوصی و دولتی در حال انجام گرفتن است که باید سهمیه ایثارگران در آنها به خوبی رعایت شود.

وی بیان کرد: نرخ اشتغال در استان کهگیلویه و بویراحمد از ۹.۶ درصد به ۷.۶ درصد رسیده که این آمار برای اولین بار در استان اتفاق افتاده است.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: طرح‌های بزرگ اشتغالزایی در استان در دومین سفر رئیس جمهور کلنگ‌زنی خواهد شد.
احمدزاده در خصوص زیرساخت‌های اشتغال در استان گفت: این زیرساخت‌ها در حال آماده شدن است از جمله؛ کلنگ‌زنی پتروشیمی دهدشت، افتتاح پتروشیمی گچساران، مینی پالایشگاه دهدشت با اشتغال ۵۰۰ تا ۸۰۰ نفر، ایجاد کارخانه‌های فسفات آمونیاک، نیروگاه‌های سیکل ترکیبی در پادوک با ۱۲۰۰ شغل که با به ثمر رسیدن این طرح‌های بزرگ و تحول‌زا، استان کهگیلویه و بویراحمد از این گردنه سخت عبور خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای میدان گازی مختار بویراحمد پیمانکار انتخاب شده و در حال تجهیز کارگاه است.
وی عنوان کرد: این پروژه در مرحله اول حداقل ۵۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.
احمدزاده ابراز داشت: پالایشگاه دوم گچساران نیز سه الی چهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و بین سه تا پنج هزار نفر شغل ایجاد خواهد کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پروژه توانبخشی، ورزشی و تفریحی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و گفت: این پروژه اهمیت بالایی دارد و در بودجه ۱۴۰۲ توجه بیشتری به این پروژه خواهیم کرد.
احمدزاده گفت: دستگاه‌های اجرایی استان به خصوص آنهایی که پروژه در کنار گلزارشهدا دارند روی ساماندهی گلزارهای شهدا حساسیت خاصی داشته باشند و به این مهم توجه ویژه کنند.
وی یادآور شد:۲۲ میلیارد تومان برای ساماندهی قبور شهدای گمنام یاسوج، باشت و سی‌سخت تخصیص داده شده است.
وی گفت: در سفر ریاست جمهوری مصوب شد که ۶۰ میلیارد تومان به کارخانه نشاسته و گلوکز یاسوج مربوط به سازمان اقتصادی کوثر تخصیص داده شود اما اکنون در حال رایزنی با مسئولان عالی رتبه کشوری برای تخصیص اعتبار هستیم و یا اینکه کارخانه را به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و یا بنیاد برکت واگذار شود.
احمدزاده به تمکین مدیران به قانون به خصوص در ایجاد اشتغال و رعایت کامل سهمیه ها تاکید کرد و گفت: اگر تخلفی انجام شده و یا صورت گیرد، دستگاه‌های نظارتی و بازرسی باید ورود کنند.
استاندار در جواب یکی از مدیران استانی که در این جلسه گفت جذب نیرو به طور غیر قانونی در برخی ادارات صورت گرفته است، بیان کرد: اگر تخلفی صورت گرفته و یا مشاهد شده به دستگاه های نظارتی و بازرسی اطلاع داده شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: افراد نباید بدون داشتن اطلاعات کامل تهمت بزنند و حرمت‌ شکنی کنند.
احمدزاده ابراز داشت: برای مقابله با تخلفات باید از راه قانونی آن وارد شد و به حوزه های مربوطه یعنی بازرسی، اطلاعات سپاه، اطلاعات استان و یا بازرسی استانداری گزارش داد تا در چارچوب قانون بررسی شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی جذب نیرو استخدامی جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اشتغال ایثارگران سهمیه اشتغال ایثارگران
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار بفرمایید برای مقابله با تخلفات مالی چه برنامه ای دارید
چرا تخلفات مالی پیگیری نمیشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام استاندار محترم چرا راننده های استیجاری که برای اداره ها کار میکنند و بیمه براشون رد میشه و تمام موارد رسمی شدن رو دارن اما کسی به دادشون نمیرسه چرا پیگیری نمیکنید
United Kingdom
درود بر استاندار هزار درود،دهراپور رو با فشار آوردن حقش بود ،اون هیچ عرضه نداشت،افرین دکتر احمدزاده
United Kingdom
درود خدا بر استاندار بی نظیر دیارمان ،دکتر احمدزاده
Iran, Islamic Republic of
اولیت نفر شخص محترم استاندار خودشان است که می بایست مورد بازخواست قرار گیرد
چون این نوع بی قانونی ها را استاندار محترم شروع نموده اند
Iran, Islamic Republic of
من برای نامه ای رفتم بنیاد شهید و گفتم همسرم برادر شهید هستن و هم خودشون جانباز هست حالا بعد ۴۰ سال پرونده جانبازیش درست شده شما میتوانی از طریق رایانه هم ببینید که اسمش در لیست خانواده شهید و جانباز هستش و به آقای حسینی رئیس جدید بنیاد شهید گفتم ی نامه بدید پسرم در شرکت نفت استخدام بشه آخه بیکاره و ما مستاجریم و از نظر مالی خیلی بد هستیم و همسرم جانباز اعصاب و روان هستن از هر دو دست وپا بی حس که هر دفعه زمین میخوره پاش می شکنه و وضعیت خوبی نداره شما رو بخدا کمکمون کنید ...ایشون گفتن به ما دستور دادن هیچ نامه ای به شما خانواده شهید و جانباز ندهیم و به ما ربطی نداره که شما وضع مال خوبی ندارید و خود دولت بیاید فرزند شما رو سر کار بگذارد ...میخوام بگم زمان جنگ همسران ما به این فکر نمیکردن که در آینده بجز خودشون فرزندانش هم در جامعه جایی نداره ....آره آقای حسینی شما درست گفتید با جان همسران و فرزندان خانواده شهید و جانباز به کام شما و فامیل های وابسته شما که هر اداره ای میری همشون هستن دیگه جایی برای بچه های ما نمی ماند ...‌بالا خدایی هست نگاه میکنه
Romania
تنها کسی که داره کارشو تو این استان دلسوزانه انجام میده همین استانداره
Romania
سلام به خون پاک شهدا
تشکر از استاندار کاردان
Iran, Islamic Republic of
پرویز یزدانپناه چیشد ک باقی بخوان بشن🤣
ف رضوانی
Romania
خسته نباشید و عرض احترام
بهترین تصمیم را درمورد دکتر دهراب پور گرفتید
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
متهمی که کنار نمی‌کشد

متهمی که کنار نمی‌کشد

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز شنبه گفت که اگر در یکی از چندین تحقیقاتی که ...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
1