تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۵۹۳۴۰
با هدف توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی صورت گرفت؛

اولین نشست بانوان سرپرست خانوار شاغل در آموزش پرورش کهگیلویه برگزار شد

۱
کبنا ؛با حضور خانم نیک اقبال مشاور امور بانوان در اداره کل آموزش و پرورش استان و دکتر روزیان مشاور و استاد راهنمای کارگاه اولین نشست توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، اولین دوره کارگاهی از نشست توانمند سازی بانوان شاغل و سرپرست خانوار در سطح استان به میزبانی دهدشت برگزار شد.
نیک اقبال مشاور امور بانوان در اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت:اولین کارگاه توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شاغل در آموزش و پرورش به همت آموزش و پرورش کهگیلویه، واحد امور بانوان در دهدشت برگزار شد.
نیک اقبال اهداف برگزاری کارگاه را تشریح کرد و گفت:ارتقای سطح آگاهی و دانش فردی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و تبیین راهبردهای سلامت جسمی، روانی زنان شاغل،شناسایی ارتباط اشتغال زنان و خانواده در محیط‌های کاری و تلاش برای شناخت ملزومات و درک زیرساخت‌های لازم در بروز خلاقیت و نوآوری و توانمندی و افزایش تأثیرگذاری از اهداف برگزاری این دوره آموزشی هستند.
وی ضمن توجه به کیفیت برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه در کیفیت بخشی،رشد و ارتقای سطح زندگی اجتماعی و شغلی بانوان شاغل موثر و تاثیرگذار است.
روزیان مدرس دوره و مشاور کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی بیماری‌های ناشی از کار و پیشگیری از آنها، اصول تغذیه سالم، مدیریت استرس و مراقبت‌های روان‌شناختی و سلامت روان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی حوزه مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده اعلام کرد.
پروین داورپناه ضمن خوش آمد گویی به مدرس دوره جناب آقای دکترروزیان: برگزاری این کارگاه رابه فال نیک گرفت و انشاالله که باپیگیریهای حوزه بانوان اداره کل با تشکیل چنین کارگاههای بتوانیم سطح توانمندی بانوان را افزایش دهیم و بتوانیم چاره ساز مشکلات بانوان باهمفکری وتعامل مدیران ادارت باشیم.
در پایان از بانوان شاغل سرپرست خانوار با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل شد.







نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1