کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی صورت گرفت؛

اولین نشست بانوان سرپرست خانوار شاغل در آموزش پرورش کهگیلویه برگزار شد

14 اسفند 1401 ساعت 14:26

با حضور خانم نیک اقبال مشاور امور بانوان در اداره کل آموزش و پرورش استان و دکتر روزیان مشاور و استاد راهنمای کارگاه اولین نشست توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.


با حضور خانم نیک اقبال مشاور امور بانوان در اداره کل آموزش و پرورش استان و دکتر روزیان مشاور و استاد راهنمای کارگاه اولین نشست توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شاغل در آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش کبنا، اولین دوره کارگاهی از نشست توانمند سازی بانوان شاغل و سرپرست خانوار در سطح استان به میزبانی دهدشت برگزار شد.
نیک اقبال مشاور امور بانوان در اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان گفت:اولین کارگاه توانمندسازی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی بانوان شاغل در آموزش و پرورش به همت آموزش و پرورش کهگیلویه، واحد امور بانوان در دهدشت برگزار شد.
نیک اقبال اهداف برگزاری کارگاه را تشریح کرد و گفت:ارتقای سطح آگاهی و دانش فردی و اجتماعی، آسیب‌شناسی و تبیین راهبردهای سلامت جسمی، روانی زنان شاغل،شناسایی ارتباط اشتغال زنان و خانواده در محیط‌های کاری و تلاش برای شناخت ملزومات و درک زیرساخت‌های لازم در بروز خلاقیت و نوآوری و توانمندی و افزایش تأثیرگذاری از اهداف برگزاری این دوره آموزشی هستند.
وی ضمن توجه به کیفیت برگزاری این کارگاه گفت: این کارگاه در کیفیت بخشی،رشد و ارتقای سطح زندگی اجتماعی و شغلی بانوان شاغل موثر و تاثیرگذار است.
روزیان مدرس دوره و مشاور کارگاه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری دوره و کارگاه‌های آموزشی بیماری‌های ناشی از کار و پیشگیری از آنها، اصول تغذیه سالم، مدیریت استرس و مراقبت‌های روان‌شناختی و سلامت روان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی حوزه مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده اعلام کرد.
پروین داورپناه ضمن خوش آمد گویی به مدرس دوره جناب آقای دکترروزیان: برگزاری این کارگاه رابه فال نیک گرفت و انشاالله که باپیگیریهای حوزه بانوان اداره کل با تشکیل چنین کارگاههای بتوانیم سطح توانمندی بانوان را افزایش دهیم و بتوانیم چاره ساز مشکلات بانوان باهمفکری وتعامل مدیران ادارت باشیم.
در پایان از بانوان شاغل سرپرست خانوار با اهدا لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل شد.








کد مطلب: 459340

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459340/اولین-نشست-بانوان-سرپرست-خانوار-شاغل-آموزش-پرورش-کهگیلویه-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1