تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۵۹۲۴۸
کبنا گزارش می‌دهد

شهرداری دوگنبدان میلیاردها تومان بیت‌المال را به کانال هدایت سیلاب ریخت / مصلح: غیرمجاز بود باید تخریب شود / افکار عمومی منتظر برخورد قاطع با سهل‌انگاران هستند

۶
۱
شهرداری دوگنبدان میلیاردها تومان بیت‌المال را به کانال هدایت سیلاب ریخت / مصلح: غیرمجاز بود باید تخریب شود / افکار عمومی منتظر برخورد قاطع با سهل‌انگاران هستند
کبنا ؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد گفت: ساماندهی یکهزارو ۷۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های مناطق مختلف این استان در دست مطالعه و اجراست که سه هزارو ۵۰۰ کیلومتر آن مربوط به شهرستان گچساران است.
آرش مصلح روز پنجشنبه (11 اسفند ماه 1401) در شورای حفاظت منابع آب گچساران که با حضور مسوولان این شهرستان برگزار شد، افزود: هم اکنون بیش از ۶۰ طرح آبی با اعتباری بالغ از ۶۵ هزار میلیارد در مناطق مختلف استان در دست اجراست.
وی بیان کرد: پنج هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات طرح‌های آبی این استان امسال تخصیص یافت.
مصلح با اشاره به اینکه گچساران از پتانسیل مطلوبی در زمینه آب برخوردار است، تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ظرفیت آب در گچساران تاکنون به خوبی استفاده شده است.
وی با بیان اینکه تعمیرات‌ایستگاه پمپاژ فاز اول طرح امامزاده جعفر بطور اساسی در حال انجام است گفت: برای انجام این عملیات ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات خریداری شده است.
مصلح ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۶۰میلیارد ریال برای تعمیرات و سرویس این طرح آبی اعتبار در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه وبویراحمد ابراز کرد: ۲ هزار میلیارد ریال امسال از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای، تهاتر نفت و.. به طرح تأمین آب اراضی کشاورزی گچساران اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال برای ساخت کانال رودبال تا نازمکان هزینه شد که از این میزان اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال امسال پرداخت شد.
مصلح افزود: ۱۶ کیلومتر کانال رودبال تاکنون توسعه یافته و بزودی عملیات اجرایی ۴۰۰ متر دیگر آغاز خواهد شد.
وی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال تجهیزات داخلی و خارجی امسال برای تکمیل‌ایستگاه‌های لیشتر گچساران خریداری و هم اکنون آماده نصب است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح آبیاری دشت مور از سد کوثر هم اکنون در حال بازنگری فنی بمنظور الگوی کشت مناسب و طراحی بروز است.

مصلح اظهار داشت: طرح تأمین آب ۳۰۰ هکتار اراضی تنگ انگشترک و طرح تأمین انتقال آب ۷۰۰ هکتار از اراضی آبرزی در دست اجراست و تا پایان سال ۱۴۰۲ وارد مدار خواهد شد.
وی افزود: ۷۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات پدافند غیرعامل کشور به طرح‌های آبی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت که از این میزان ۶۵ میلیارد ریال بر اساس اولویت‌بندی در گچساران هزینه شد.
مصلح اظهار داشت: تخریب ساختمان سه طبقه احداث شده غیر مجاز بتنی شهرداری دوگنبدان بر روی کانال هدایت سیلاب در سطح این شهر هم اکنون در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تاکنون هفت میلیارد ریال برای فاز اول این طرح هزینه شده و پنج میلیارد ریال دیگر برای این طرح در نظر گرفته شده است.

بنا به گفته آرش مصلح_ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد_ شهرداری دوگنبدان ساختمان سه طبقه غیرمجاز بتنی بر روی کانال هدایت سیلاب احداث کرده که یقیناً میلیاردها تومان ارزش دارد و اکنون به دلیل اینکه در مسیر کانال هدایت سیلاب ساخته شده، باید تخریب شود. بنا بر این باید از متولیان امر سوال شود که مقصر جانمایی اشتباه این ساختمان چه کسانی است؟ چرا آن موقع که ساختمان در حال ساخت و گرفتن مجوزهای لازم بود، مسوولان مربوطه واکنش نشان ندادند و اجازه بنای این ساختمان را دادند؟ انتظار می‌رود که دستگاه‌های ناظر کسانی را که بدون کار کارشناسی و بر اساس ندانم‌کاری و سهل‌انگاری اینگونه موجب هدرروی بیت‌المال شده‌اند را شناسایی و بر اساس قانون با آنها برخورد قاطع داشته باشند! افکار عمومی منتظر شفاف‌سازی در این خصوص هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخه باید راه .را باز کنن برا انجام پروژه میلیاردها تومان هزینه میکنن بعد برا تخریبش هم مجدد هزینه میکنن وقتی انسان بی‌لیاقتی پشت میز بشیند نه تنها خودش بلکه اطرافیان خود را هم نابود می‌کنه
Iran, Islamic Republic of
سلام ‌‌‌‌.تا زمانی که متولی معاون شهردار ه داستان همینه.این آقا رو برادران حسینی پور با کنار گذاشتن آقای شهامت از پست قبلی متولی رو برای معاونت گذاشتن .که خدارو شکر مهندس شهامت آخرش شد معاون عمرانی
Iran, Islamic Republic of
سه هزاروپانصدکیلومتر
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت کبنا بدلیل شفافیت و انعکاس صدای مردم سپاسگزاریم
سجاد
Iran, Islamic Republic of
شما اول تیترتو درست کن ببین چی نوشتی.بعدن هیچ تخریبی نشده یه ساختمان نیمه کاره هست که بهتره ساخته شه کانال هدایت اب باهاش فاصله ده متریو داره .البته با سازندش و مجوز دهندش حتمن برخوردشه
Iran, Islamic Republic of
سلام .لطفا دیوان محاسبات ورود کند .
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1