تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۸۹۰
با حضور استاندار؛

جلسات کمیسیون ماده ۵ و ۱۱ کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

۱
۰
جلسات کمیسیون ماده ۵ و ۱۱ کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
کبنا ؛در این جلسه به صورت جداگانه، ۱۶ مورد پرونده در کمیسیون ماده ۵ و ۱۴پرونده در کمیسیون ماده ۱۱ استان به مدت پنج ساعت مورد بررسی قرار گرفت.  
به گزارش کبنا، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در هنگام بررسی پرونده‌ها به اهمیت این جلسات و مصوبات آن اشاره کرد و گفت: ما در قبال مردم، قانون و منابع ملی مسئول هستیم از این رو باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به تأیید و یا رد درخواست‌ها و هرگونه اقدام در این خصوص توجه داشته باشیم.  
وی افزود: اگر همچنان که مطالعه شده و تخصصی‌تر به مسائل پرداخته شود به سرمایه ارزشمند منابع جنگلی و کشاورزی استان لطمه‌ای وارد نخواهد شد.  
احمدزاده با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن بسیار مهم و ضابطه‌مند است، ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی استان به این مهم توجه جدی دارند بطوری‌که جهاد کشاورزی ۱۱ هکتار در قالب هشت قطعه به این منظور اختصاص داده است.  
استاندار بر تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و گفت: در تأمین زمین برای مسکن ملی افراط و تفریط صورت نگیرد و طرح‌هایی که در ساختار شهری اهمیت ویژه‌ای دارند مورد توجه واقع شوند.  
وی تأکید کرد: برای تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن فضا‌های دانشگاهی، جنگل، اراضی کشاورزی و زمین اداراتی که قابل توسعه هستند باید حفظ شوند و تغییر کاربری در آن‌ها صورت نگیرد.  
استاندار تصریح کرد: مرکز استان مهاجرپذیر است و بسیاری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز تحت تأثیر این امر صورت گرفته، بنابراین باید مراقبت بیشتری انجام گیرد.  
احمدزاده بر رعایت قانون، رفع مشکلات مردم در قالب مصوبات این نشست‌ها، توجه به شرایط و گسترش و توسعه شهر‌ها به خصوص فضا‌های آموزشی، دانشگاهی و ورزشی تأکید کرد.  
استاندار، بر توجه به طرح‌های جامع شهری، حریم‌ها، رعایت طرح‌های تفصیلی و عدم نقض قانون تأکید کرد و گفت: کاربری جنگل و اراضی کشاورزی غیر قابل جبران است و نباید در این خصوص اقدامی شود.  
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر احداث مسکن برای ۱۵ الی ۲۰ خانواری که در دهدشت بر اثر سیل تخریب شده بودند تأکید کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، راه و شهرسازی، گردشگری و شهرداری نسبت به تأمین زمین و کمک‌های بلاعوض برای احداث خانه این افراد سریعاً اقدام کنند.  
احمدزاده تأکید کرد: مصوبات این کمیسیون باید به صورت جدی پیگیری و با قوت اجرا شوند.  
استاندار خاطرنشان کرد: جلسات کمیسیون ماده ۵ استان تا زمانی که پرونده‌ای باقی نماند به طور مستمر تا پایان سال باید برگزار گردد چرا که برخی از مردم مشکلاتی دارند و باید در این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته شوند.  
در این جلسه تعدادی از قطعات اراضی تعیین شده برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های لنده، سی سخت و مارگون بعد از بررسی مورد تأیید قرار گرفت.  
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جلسه کمیسیون 5 کمیسیون ماده 11 کمیسیون ماده 5 منابع ملی اراضی ملی
نام شما

آدرس ايميل شما

ناصر
Iran, Islamic Republic of
استاندار تصریح کرد: مرکز استان مهاجرپذیر است و بسیاری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز تحت تأثیر این امر صورت گرفته، بنابراین باید مراقبت بیشتری انجام گیرد
جناب آقای استاندار آیا شورای ترافیک استان در خواب غفلت به سر می برند؟
آیا شورای برنامه ریزی استان در توزیع اعتبارات منصفانه عمل میکنند؟
آیا شورای اشتغال برنامه ای برای اشتغال این شهر مهاجر پذیر دارد؟
و هزاران آیا های دیگر!
و اما امروزه به عینه شاهد هستیم ترافیک بسیار سنگین در مرکز شهر بالاخص از میدان امام حسین تا میدان انقلاب تا میدان مقاومت وجود دارد و هیچ فکری به حالش نمیشود یا خیابانها را یک طرفه کنید یا طرح زوج و فرد را اجرا کنید یا هم به مدیران ادارات بفرمائید ماشینهای پلاک دولتی در جلوی درب مدارس چه میکنند و چرا نظارتی بر کارمندان خود نمی نمایند ویا هم به شرکتهای حمل و نقل بفرمائید با مدارس در حمل و جابجایی دانش آمزان همکاری بنمایند
شورای برنامه ریزی استان آیا در نظر دارد که تنها از شهرستان کهگیلویه(دهدشت) چند نفر در سالیان اخیر به یاسوج مهاجرت نموده اند و از امکانات و فضاهای آموزشی استفاده میکنند که حق طبیعی و قانونی هر ایرانی است اما آیا در توزیع اعتبارات این مورد که سهم بیشتری به مرکز اختصاص داده شود توجه دارند
شورای اشتغال اگر تسهیلاتی برای واحدهای تولیدی و اشتغالزا به بانکهای عامل معرفی مینماید باید نظارت نماید تا این تسهیلات منتج به اشتغال پایدار شوند نه صرفا دریافت تسهیلات توسط متقاضی
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1