کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

جناب سیدناصر؛ سه عذرخواهی بدهکارید و روزه سکوت تا پایان دوره نمایندگیتان در حوزه سلامت!

5 اسفند 1401 ساعت 8:50

خطاب به سید ناصر! برادر باز جاماندی اما این بار نه تکه‌ای از جسم شما، بلکه تفکرت که بر گرفته از شعار‌های انقلاب بود جا ماند؛ و این دومی مهمتر از اولی بود چون آنچه از حسین سال‌ها مانده تفکر اوست نه جسمش!!!!


یادداشت ارسالی: در ابتدا به احترام پایی که جاماند بلند می‌شویم و تعظیم می‌کنیم چون هر گاه نامش را تا قبل از نمایندگی شنیدم صبر و مقاومت برایم یادآوری می‌شد. مقاومتی که بر روی اصول و ارزش‌های یک انقلاب نو پا و مقدس بود. ارزش‌هایی، همچون عدالت و مبارزه با رانت و فساد! اما امروز بعد از گذشت چند روز از یک انتصاب و مشخص شدن قسمتی از زوایای آن و بیانیه سر بسته محمد غلام نژاد که بر شایعات یک ماه اخیر دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر فشار برای بگارگیری لیست‌هایی از طرف لیدر‌های همسو از طوایف مختلف، بر شایعات صحه گذاشت شد.
مراجعه به یک سخنرانی در جمع پرستاران گچسارانی! واصرار نویسنده بر دیدن و بازخوانی اتفاقات آن دارد. «انتقاد شدید سید ناصر حسینی‌پور از یزدان‌پناه» اما جناب سید شما سه عذرخواهی بدهکارید و سپس روزه سکوت تا پایان دوره نمایندگیتان در حوزه سلامت! عذر اول به محضر مردم، عذر دوم از دکتر یزدانپناه و عذر سوم از دکتر غلام نژاد!!!! چرا همانگونه که خود اذعان داشته‌اید که من تخصص در حوزه سلامت ندارم و اصرار بر شفافیت و نهی قبیله گرایی و شایسته سالاری و انقلابی‌گری را شعار دادید همه را نقص و اتفاقاً بر عکس عمل نمودید و این پذیرفتنی نیست آن هم از شما! از خودتان سؤال می‌کنیم که ایراد از کجا بود از بی عدالتی، از فساد و رانت و یا قبیله گرایی!!! حتماً نه فقط شما، بلکه حتی مخالفان قبول دارند که قانون و عدالت بر دانشگاه حاکم بود و خواسته‌ها، خواسته‌های فراقانونی با ابزار بی عدالتی جهت تحمیل نیرو به سیستم کاملاً تخصصی سلامت بود و تا تصمیم گیر شما‌ها باشید باید بیشتر به فکر هشت خطه کردن جاد‌های استان به سمت شیراز، برای تسهیل در امر رفت آمد مردم برای درمان بود و نه امید به ظرفیت‌های استان، سید عزیز! عملکرد غلام نژاد را به تاریخ و اهلش می‌سپاریم اما هر چه گذشت ورود اشتباه شما به مقوله سلامت، و اشتباه بزرگتر دخالت در آن است و دیگر وقتی برایتان نمانده است و صورتتان را با سیلی سرخ نگه دارید تا به وقتش! شما به هیچکس نباختید جز به خودتان! اما سخنی هم با مرد خوشنام حوزه سلامت دکتر جاودان سیرت، خوب فکر کن و بدان مردم از شما خاطره‌ها دارند و شما سلامت هم ولایتی‌هایت را قربانی منافع دیگران مکن و بدان راهی تا پایان خط نمانده و دیگر این مجلس و این نمایندگان روی دخالت در سلامت مردم این استان را ندارند و اگر باز هم حریص باشند دیگر وزیر و مردم از آن‌ها نمی‌پذیرند. چون محصول آن‌ها ۳ رئیس دانشگاه در یک سال بود که امضایشان تعریف نشده رفتند! کبوتر خوش شناسی در سال آخر مجلس بر دوشت نشسته و مواظب باش آن را ر‌ها نکنی و با او به خط پایان برسی و بدان مجلس بعدی همراه تو خواهد بود اگر سربلند بیرون آیی و اگر راهت در مسیر پر پیچ و خم آنان! بدان با این مجلس نیز پرونده‌ات بسته خواهد شد چون این جماعت به انتخاب خود و برادر خود رحم نکردند شما که حسابتان از پیش مشخص! در پایان خطاب به سید ناصر! برادر باز جاماندی اما این بار نه تکه‌ای از جسم شما، بلکه تفکری که بر گرفته از شعار‌های انقلاب بود جا ماند؛ و این دومی مهمتر از اولی بود چون آنچه از حسین (ع) سال‌ها مانده تفکر اوست نه جسمش!!!!


کد مطلب: 458875

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458875/جناب-سیدناصر-سه-عذرخواهی-بدهکارید-روزه-سکوت-پایان-دوره-نمایندگیتان-حوزه-سلامت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1