تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۵۸۸۶۲
با حضور نیروهای امدادی هلال احمر و مسوولان برگزار شد؛

کاروان سلامت در روستای «لاش» چاروسا (+ تصاویر)

۰
کاروان سلامت در روستای «لاش» چاروسا (+ تصاویر)
کبنا ؛طرح عام المنفعه و بشردوستانه کاروان سلامت و معیشت محور جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی،درمانی و حمایتی هفتادمین مقصدشان در روستای لاش در بخش چاروسا اجرا شد.
​​​​​​به گزارش کبنا، کاروان‌های سلامت تبلور خدمت‌رسانی صادقانه و تلاش خالصانه داوطلبان هلال‌احمر است که با پشتکار همواره در امر کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های بی‌بضاعت خدمات داوطلبانه را با اهداف بشردوستانه و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی به همنوعان و اقشار نیازمند جامعه ارائه می‌دهند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه بیان کرد: این کاروان با مشارکت حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان و با حضور پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در روستای لاش برگزار و ۴۰ نفر از اهالی این روستا از خدمات ویزیت و داروی رایگان به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال بهره‌مند شدند.
سیدعادل رهبریان گفت: طرح کاروان سلامت و اجرای پروژه حمایتی توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر در طول سال و به مناسبت های مختلف با اعزام به روستاهای کم برخوردار و محروم ادامه خواهد داشت.
رهبریان افزود: در این کاروان حمایتی تعداد ۳۰ بسته معیشتی که با حمایت خیرین تهیه شده بود به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال در بین خانوارهای روستای لاش توزیع شد.
رهبریان در پایان ضمن تشکر از حضور رزمجو معاون داوطلبان استان در شهرستان کهگیلویه و همراهی با این کاروان ، از همکاری،پیگیری و حمایت فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در اجرای این برنامه ها در مناطق محروم و صعب العبور تقدیر و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۱ دو کاروان دیگر با حمایت خیرین و با حضور پزشکان داوطلب به سایر مناطق کم برخوردار شهرستان کهگیلویه اعزام خواهد شد.حوزه معاونت جمعیت هلال احمر استان در کنار اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه، طرح نذر آب را نیز به مرحله اجرا درآورده که در این زمینه آبرسانی به مناطق محروم و کمتربرخوردار به صورت تامین تانکرهای آبرسانی، لوله کشی یا اجرای شبکه انتقال آب در مناطق در حال انجام است.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه اجرای این طرح در روستای لاش گفت: در راستای اجرای طرح نذر آب در این روستا دو تانکر برای تامین آب اهالی روستا خریداری شده است.
سیدمحمود رزمجو افزود: طرح نذر آب به عنوان حرکت بشردوستانه جمعیت هلال احمر به شمار می رود و از پنج سال قبل به دلیل تغییرات اقلیمی و ادامه دار شدن خشکسالی ها اجرا شده است.
وی اظهار داشت: در طرح نذر آب، آبرسانی سالم به روستاهای محروم و دورافتاده استان کهگیلویه و بویراحمد که با مشکل کم آبی مواجه هستند در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تهیه تانکرهای آبرسانی، اجرای لوله کشی، اتصال مناطق به شبکه آب، احیای قنات ها و چاه ها در راستای اجرای طرح نذر آب در مناطق روستایی و محروم استان انجام می شود.










نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1