تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۸۱۸
در تفاهم نامه ای در دستور کار قرار گرفت؛

پوشش بیمه ای 70 درصدی معلولان نشاندار در کهگیلویه و بویراحمد

۳
پوشش بیمه ای 70 درصدی معلولان نشاندار در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛جلسه ویدئو کنفرانس با حضور مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت کشور ،مدیران کل بیمه سلامت و معاونین توانبخشی  بهزیستی استانها در محل اداره کل بیمه سلامت استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، سازمان بهزیستی کشور با بیمه سلامت تفاهم نامه ای مبنی بر نشاندار شدن معلولان و ارائه خدمات به آنها امضا شده است.
کریم رهیده معاون توانبخشی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از تشکیل این جلسه را تعامل بیشتر مددجویان، کارشناسان پروانه دار و سازمان بیمه سلامت در سطح کشور و استان ها دانست و گفت: در این جلسه  پیشنهادات و راهکارهای هر دو سازمان بهزیستی کشور و بیمه سلامت مطرح شد.
معاون توانبخشی بهزیستی استان افزود: با توجه به اهمیت زمان در اجرای این تفاهم نامه بنا شد به منظور اطلاع رسانی بهتر و تسریع در ارایه خدمات و همچنین افزایش دسترسی به مراکز طرف قرارداد و تنوع در انواع خدمات، در  هفته های  آتی جلسه‌ای با حضور کلیه کارشناسان پروانه دار و مراکز توانبخشی بهزیستی با بیمه سلامت برگزار گردد تا با ارائه  مشکلات مربوط به انعقاد قرارداد و پرداخت های  مربوطه بتوان کارشناسان مراکز را جهت انعقاد قرارداد تشویق و ترغیب کرد.
بر اساس تفاهم نامه منعقد شده؛ کلیه کارشناسان پروانه دار اعم از گفتار درمانی، کاردرمانی، ارتوپدی، فنی، بینایی سنجی و  شنوایی سنجی می توانند با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان بیمه سلامت ۴۹ کد خدمتی مشخص شده این تفاهم نامه را به معلولان نشاندار شده سازمان بهزیستی با پوشش بیمه ای 70درصدی ارائه نمایند.
امید است؛ کلیه مراکز مثبت زندگی و مجموعه های مرتبط با بهزیستی شهرستانها، ضمن اطلاع‌رسانی کامل به معلولان و خانواده هایشان، افراد واجد شرایط را به منظور استفاده از  بیمه به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت معرفی شوند.
دهراب پور
همچنین دهراب پور مدیر کل  بیمه سلامت در کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که با کارشناسان حوزه توانبخشی استان گفت: زیر ساختهای لازم از طریق بیمه سلامت برای خدمت ویژه به معلولین نشان دار استان فراهم شده است.
در جلسه هم اندیشی دهراب پور بیان کرد: در ماههای اخیر، خدمات بیمه ای از طرف بیمه سلامت به معلولین 7 برابر شده و از 9 کد خدمتی به 59 کد خدمتی در حوزه های مختلف توابخشی افزایش داشته است.
دهراب پور ضمن تشکر از حضور کارشناسان توانبخشی استان در جلسه اداره کل بیمه سلامت، خواستار این شد که کارشناسان توانبخشی استان برای بهره برداری معلولین از این 59 کد خدمتی با اداره کل بیمه سلامت قرارداد انعقاد نمایند تا هنگام مراجعه 11 هزار و 500 نفر معلول نشاندار استان در سامانه اداره کل بیمه سلامت، این گروه مستحق از تخفیفات ویژه برخوردار شوند
نام شما

آدرس ايميل شما

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1