تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۵۸۴۰۴
در آیین تجلیل از مربیان طرح شهید بهنام محمدی کهگیلویه مطرح شد؛

پوربهشت؛ تربیت نسلی انقلابی توطئه های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد / صالحی نیا؛ باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شود

۱
کبنا ؛از مربیان طرح شهید بهنام محمدی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از بسیجیان شهرستان در کهگیلویه تجلیل شد.
به گزارش کبنا، علی اصغر پور بهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این آیین اظهار داشت: با توجه به توطئه های دشمن در چند ماه اخیر، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در طول دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود.
پور بهشت افزود: ملت ایران با این حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تو دهنی سختی به معاندین اسلام زدند.
‌وی یکی از بهترین طرح های تربیتی در سازمان بسیج را طرح شهید بهنام محمدی دانست و گفت: امروز بیشتر از هر زمانی نیازمند چنین طرح هایی هستیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: امروز نقش طرح های تربیتی در تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص «تقویت جوانان انقلابی» نقش بی بدیلی است.
 پوربهشت با بیان اینکه جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته و نقشه ای که برای نسل جوان ما دارد طرح های تربیتی می‌توانند این توطئه‌ها را خنثی کند افزود: نقش شما طرح شهید بهنام محمدی در این میدان کمتر از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیست در این برهه از زمان با تربیت نسلی انقلابی توطئه‌ های دشمن را نقش بر آب خواهید کرد.
سعادت صالحی نیا مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست هدف طرح های تربیتی را سه رکن مسجد، منزل و مدرسه دانست و افزود: باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شود.
صالحی نیا تصریح کرد: امروز باید با افتخار بگوییم که افرادی در طرح شهید بهنام محمدی بودند و امروز صاحب فکر و خلاقیت هستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.
وی دانش آموزان را صاحب فکر و خلاقیت دانست و گفت: این دانش آموزان می‌توانند در جامعه بسیار مفید و اثر گذار باشند.









نام شما

آدرس ايميل شما

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1