کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پیامی مطرح شد؛

دعوت رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

21 بهمن 1401 ساعت 18:26

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم استان برای حضور گسترده در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.


رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از مردم استان برای حضور گسترده در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.
به گزارش کبنا پیام محسن فرزین به شرح زیر است:
بسم رب الشهداء و الصدیقین دهه فجر، یادآور عزم و اراده ملت شریف ایران در گسستن بند‌های طاغوت و حرکت به سمت ر‌هایی و روشنایی است. آنچه که تا امروز موجب بالندگی و ارتقاء ایران عزیز اسلامی شده است، خودباوری و تکیه بر توان و دانش فرزندان این سرزمین بوده است. انقلاب اسلامی ایران، انقلاب در باور‌ها و استعانت از آموزه‌های دینی بود که رهبری خردمندانه رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به این حرکت تاریخی جان و نوری دو صد چندان می‌بخشید. اکنون و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد این پیروزی شکوهمند که جهانی را متحول ساخت، کشتی انقلاب به فرماندهی رهبری فرزانه، مسیر توسعه و پیشرفت را روشن‌تر از گذشته طی می‌کند. زیست بوم فناوری و نوآوری که با درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش و مجاهدت همه دانشگاهیان، فناوران و پژوهشگران شکل تازه‌ای به خود گرفته است، تبلور خودباوری فرزندان این خاک و اعتماد به نسلی است که در‌های بسته زیادی را تاکنون گشوده است. اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهیخته فناوران و شرکت‌های دانش بنیان استان، آحاد مردم شریف استان را به شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های امام، رهبری و شهداء عزیز انقلاب دعوت می‌کنم.
محسن فرزین رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد
 


کد مطلب: 458248

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/458248/دعوت-رئیس-پارک-علم-فناوری-کهگیلویه-بویراحمد-حضور-پرشور-مردم-راهپیمایی-22-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1