تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۵۷۹۹۱
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان مطرح کرد:

اتفاق بی سابقه در فوتسال دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد / کسب 3 مدال در مسابقات دو و میدانی کشوری

۶
۲
اتفاق بی سابقه در فوتسال دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد / کسب 3 مدال در مسابقات دو و میدانی کشوری
کبنا ؛تیم فوتسال دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در یک اقدام بی سابقه جزو 8 تیم اول کشور قرار گرفت و تیم دو و میدانی دانش آموزی با سه مدال رنگارنگ خوش درخشید.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه (15 بهمن ماه 1401) در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: با تلاش و حمایت هایی که صورت دادیم تیم های دانش آموزی امسال بطور بی سابقه ای نتایج خوبی را کسب کردند.
فرشید کرمی اظهار داشت: برای اولین بار با هیئت های مختلف ورزش استان تعامل کردیم و بیش از دو ماه تمرینات داشتیم و اردوها با همه امکانات برگزار شد تا توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم.
کرمی افزود: تیم فوتسال دانش آموزی استان در مسابقات متوسطه دوم کشور با 4 برد از سد تیم های قوی استان فارس، گلستان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان گذشت و فقط با یک باخت از صعود به جمع 4 تیم و فینال بازماند، و توانستیم جزو 8 تیم اول کشور قرار بگیریم.
کرمی با اشاره به اینکه «این توانایی را داشتیم که جزو 4 تیم برتر قرار بگیریم» بیان کرد: تیم دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در رتبه پنجم کشوری ایستاد و قطعا در سال های آتی برای قهرمانی برنامه خواهیم داشت.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان با اظهار اینکه «اولین بار است که تیم های کهگیلویه و بویراحمد بخصوص تیم فوتسال در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد» گفت: شایان عبدالخانی از تیم استان به تیم ملی فوتسال دانش آموزی دعوت شده است.
کرمی با اشاره به «درخشش 4 شرکت کننده در تیم دو و میدانی دانش آموزی استان» اظهار داشت: در 6 ماده این رشته 6 شرکت کننده را راهی مسابقات کردیم و موفق شدیم دو مدال طلا، یک نقره و یک مقام چهارم را کسب کنیم که در نوع خود بی نظیر است.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان افزود: در همین برهه کنونی فوتسال خانم ها و والیبال پسران از گچساران چهار روز است که در یاسوج اردو زده اند و در حال تمرین هستند تا بتوانیم در این رشته ها نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.
کرمی گفت: در سال جدید با برنامه های حمایتی خاصی پیش رفته ایم و پشتیبانی زیادی از تیم های ورزشی داشتیم، در حالی که خیلی از تیم های بزرگ مثل تهران نتوانستند جزو هشت تیم قرار بگیرند ولی تیم فوتسال ما توانست نتیجه خوبی کسب کند، این اولین بار است که تیم فوتسال ما تا این رده بالا می آید.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان افزود: تیم دو و میدانی نیز توانست رکورد جابجا کند و سه نفر از تیم به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات آسیایی شرکت خواهند کرد.




 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این سه نفر خودشون عضو تیم ملی دوومیدانی بودن و رکوردار یکم بیشتر مطالعه بفرمایید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
واقعا همین طوره و مانورش برای این آقا و کی قبول کنه
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی : به خدا خندم گرفت تیم رفته مسابقات در دور اول حذف شده میگه اتفاق بی سابقه و این گزارش لاف است و همچنین تیم هیئت ورزشی دو و میدنی که خودشان کر کردند و هیئت ورزشی کارش را انجام داده داره مانور میده خودش هم نمی داند در این گزارش چی گفته.لطفا در نظرات باشد
Romania
شما اگه فک میکنید لاف هست در واقع نیست برادر من خودش یکی از این مدال دار ها است و همین طور درست حرف بزنید
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی کار راباید به افراد متخصص داد دست مریزاد
معلم ورزش
Iran, Islamic Republic of
ای خدا : تیم حذف شده و میگه برای اولین بار و ایشان خبر ندارد در گذشته چه نتایج درخشانی دانش آموزان فوتسال مقام اول کشوری چه دختر و چه پسر کسب کرده و ایشان افتخار به تیمی که حذف شده و ایشان شانتا› می کنه که ورزش در مدارس وجود ندارد و تعطیل شده و همه معلمین ورزش از این مصاحبه خندشون گرفته و ؟؟؟؟؟؟
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1