تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۴۵۷۹۲۳
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

کشف ۴۰۰ لیتر "نفت سفید" خارج از شبکه توزیع در کهگیلویه

۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۴۰۰ لیتر نفت سفید خارج از شبکه توزیع از یک دستگاه وانت نیسان در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش کبنا، سرهنگ سید محمد موسوی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی سودجو اقدام به جابجایی نفت سفید خارج از شبکه توزیع در برخی از روستاهای شهرستان می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی فیلگاه این شهرستان قرار گرفت. 
 وی افزود:  ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل سوخت خارج از شبکه توزیع را شناسایی و ۴۰۰ لیتر نفت سفید و خارج از شبکه توزیع را کشف و ضبط کردند. 
 موسوی تصریح کرد:  ماموران در این عملیات یک متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خود را نیز به پارکینگ منتقل شد. 
 فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه در این راستا راننده خودرو دستگیر و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد،  با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق و سوخت و فرآورده‌های نفتی تصریح کرد:  شهروندان عزیز در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1