تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۴۵۷۹۰۵
یادداشت؛

پیام تقدیر و تسلیت به‌مناسبت درگذشت سرهنگ خلبان دکتر کیا یزدان پناه

۴
۲
پیام تقدیر و تسلیت به‌مناسبت درگذشت سرهنگ خلبان دکتر کیا یزدان پناه
کبنا ؛
 بسم الله الرحمن الرحیم «منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» بـه نام نامی میهن بـه نام ایران یادتان تا ابد باقیست قهرمانان آسمان ادای احترام بـه روح پاک خلبانان پرکشیده و تمام عقابان خونین بال آسمان ایران به خصوص سرهنگ خلبان دکتر کیا یزدان پناه سلام بر شما تیز پروازان، شما مردان خدا که میراث دار خون شهدا امثال برادران شهیدتان شهید نوراله یزدان پناه و شهید فضل اله یزدان پناه پاینده باشید و سربلند سلام بر شما که در اوج زیسته‌اید و کارنامه خدمتی درخشانتان در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌درخشد. پروازتان در بیکران آبی آسمان با سرود حماسه آمیخته است.
بلندای آسمان، جایگاه کسانی است که برای رسیدن به معبود خویش زیبا اوج می‌گیرند و عاشقانه پرواز می‌کنند و چه سعادتی دارند، شایسته‌ترین مؤمنان که در پروازشان ابدی و ماندگار می‌شوند. طلیعه امروزمان، غروب فرمانده ارشد نیروی هوایی شهید دوران استان فارس سرهنگ خلبان دکتر کیا یزدان پناه از خطه قهرمان پرور استان کهگیلویه و بویراحمد ایل بزرگ و نامدار تامرادی بود، خلبانی شجاع که نامشان را به خط سرخ در قاموس قهرمانان نگاشتند. عزیزانی که دل از زمین کنده و سر به آسمان عزت بلند کردند، درس آموختگان دلاورانی چون شهیدان بابایی و دوران آن اسوه‌های نیکنامی و اخلاص، دیانت و ایثار و تخصص و شجاعت بودند. ملت عزیز نیک می‌‍دانند که خلبانان غیور ارتش جمهوری اسلامی غسل شهادت را همزمان با سوگند سربازی به جای آورده و این راه سرخ را برای اعتلای نام ایران سربلند اسلامی برگزیده‌، گام در راه دشوار و مقدس صیانت از آسمان کشور نهاده و جان خود را وقف آسایش و آرامش خاطر آحاد امت اسلامی کرده‌اند. نیکمردانی که امروز با ایثار شکوهمندشان همانند دیگر عرصه‌های خطیر، جان خود را در طبق اخلاص نهادند. اینجانب به نیابت از خانواده و ایل بزرگ تامرادی در گذشت برادر عزیزمان جناب سرهنگ خلبان دکتر کیا یزدان پناه فرماندهی آموزشی نیروی هوایی شهید دوران استان فارس را به همه دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌‍نمایم. از درگاه خدای بزرگ، توفیقات همه هم رزمان عزیزمان را در ادامه راه شهداء و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا (مدظله العالی) را مسئلت می‌‍ نمایم.
با تقدیم احترام مراتب تشکر و قدردانی خانواده شادروان سرهنگ خلبان دکتر کیا یزدان پناه را از کلیه‌فامیل، آشنایان، بستگان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان کشوری و استانی، اصحاب رسانه و سایر عزیزانی که با شرکت در مراسمات عیادت، تشییع، تدفین و مجالس ترحیم عزیزمان باعث تسلی خاطرمان شدند تشکر و قدردانی نموده و از ایزد منان طول عمر با عزت برای تمامی بزرگواران و خانواده محترم آن عزیزان خواستاریم. امید است فرصت جبران زحمات شما در شادی‌های شما میسر گردد.
با احترام و سپاس ریحان یزدان پناه فرزند شهید بزرگوار فضل اله یزدان پناه و ایل بزرگ تامرادی استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نخبگان گمنام تا می میرند شناخته می شوند
روحشان شاد
امید
Iran, Islamic Republic of
خدایش بیامرزد ...
همشهری
Iran, Islamic Republic of
روحش قرین رحمت الهی به برکت صلوات بر محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
چرا اسم ایل و طایفه مینویسین؟
خو بگو از یاسوج
یا دهدشت
یا گچساران
سیسخت
و...
آقا ایل شما بالا
ایل شما بهترین
ایل شما...
ولی اسم نام نبر
زشه کبنا جان
زشته
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1