تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۵۷۸۶۰
سازمان بازرسی:

خداداد افشاریان حق شرکت در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ندارد

۵
۰
خداداد افشاریان حق شرکت در انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را ندارد
کبنا ؛
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه‌ای اعلام کرد که رئیس کمیته داوران حق شرکت در انتخابات هیئت فوتبال این استان را ندارد.
به گزارش «کبنا»، انتخابات هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد قرار است برگزار شود و خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، برای پُست ریاست این هیئت ثبت نام کرده است.
افشاریان که از اسفند 1397 به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کند، با اقدام سازمان بازرسی کل کشور ممکن است از انتخابات این هیئت کنار گذاشته شود.
این سازمان در نامه‌ای به تاریخ دوشنبه 10 بهمن، به مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد که افشاریان اکنون در مرکز این استان (یاسوج) سکونت ندارد و به همین خاطر، فاقد شرایط احراز پُست مذکور محسوب می‌شود.
در بخش مهمی از این نامه آمده است: «با استناد به ماده 1002 قانون مدنی، اقامتگاه هر شخصی عبارت از محلی است که شخص در آن سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز آنجا باشد و اگر محل سکونت شخصی غیر از مرکز مهم امور او باشد، مرکز امور او اقامتگاه محسوب می‌شود. همچنین برابر ماده 1003 قانون مذکور، هیچکس نمی‌تواند بیش از یک اقامتگاه داشته باشد».
سازمان بازرسی کل کشور در پایان به مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تذکر داده که اقدامات قانونی را به قید فوریت انجام دهد و نتیجه را تا حداکثر 16 بهمن به این مرجع اعلام کند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای کاش بازرسی به وضعیت اسف بار شهر و ترافیک و ادارات درب و داغون هم رسیدگی می کرد و الا افشاریان دردی از درد مردم دوا نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
بازرسی به وضعیت اسف بار دانشگاه ...و پارتی بازی های رئیس و معاونین و گماردن مدیرگروههای غیرتخصصی که اصلا"هیچ ارتباطی به رشته ی مورد تصدی ندارند،ورود کند؛واقعا" وضعیت غیرتخصصی و سفارشی بر این دانشگاه حاکم شده است و از عوامل خارجی دستور می گیرند مخصوصا"رئیس دانشگاه و حق و حقوق اسانید عضو هیئت علمی و حق التدریس مثل آب خوردن ضایع می شود و رئیس منافع دانشجو و دانشگاه رافدای زد و بندهای سیاسی می کند؛در حالی که دانشجویان برای علم آموزی و استفاده ی تخصصی از خدمات دانشگاه هزینه های سنگین می پردازند،چرا باید حقِّ مسلّم شان فدای زد و بندهای سیاسی شود؟!!!
Ukraine
بهترین گزینه پرویز موسویه بعد از موسوی فوتبال شهر نابود شد.
Iran, Islamic Republic of
چطوری ازتهران تایاسوج همه پست هارا میدن به کسی که هیچ کس ازیاسوج ازایشان خوشش نمی آید. فرداکه ریس فوتبال یاسوج شد مثل تاج ریس فدراسیون فاتحه خونده دخترش وپسر وداماد یذاره همه کاره.. مثل چهارسال قبل.. آقای افشار مایاسوجیا نه تنها قبولت نداریم بلکه استان ماراول کن نیستی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به شما اگه باز پارتی نکنید وجوانان رابسوزید.. افشاریان عامل عقب افتادن استان ما ازهمه ورزش است کسی دریاسوج ا بشان رادوست ندارد /که استان پراز استعدادی چون کهگیلویه و بویراحمد ازکشور بسیار عقب افتاده
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

هشدار قالیباف به جمهوری آذربایجان

قالیباف تاکید کرد: ما از این حادثه عمیقا متاسف بوده و در حال پیگیری دقیق و همه جانبه ...
1