تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۴۵۷۷۳۰
در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر افزایش بهره‌وری در ادارات

۲
۰
تأکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر افزایش بهره‌وری در ادارات
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر توجه دولت به موضوع بهره وری اشاره کرد و گفت: بهره وری و رشد اقتصادی از شاخص‌های مهم برای ارزیابی دولت‌ها بوده و هست.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ارتقای بهره وری تأکید کرد و اظهار داشت: به طور کلی رشد اقتصادی در دنیا از دو طریق حاصل می‌شود که یکی از راه تزریق و افزایش منابع تولید شامل نیروی کار و سرمایه و راه دوم افزایش بهره وری است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: بنابراین رشد اقتصادی از حاصل جمع رشد مقدار منابع به‌علاوه رشد بهره وری به دست می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: در برنامه‌های چهارم تا ششم توسعه کشور، پیش‌بینی شده بود که تحقق حدود یک سوم رشد اقتصادی کشور در گرو بهره وری باشد اما متأسفانه دولت‌های گذشته در این موضوع موفق عمل نکرده‌اند.
احمدزاده ابراز داشت: در دولت سیزدهم به این مهم اهتمام جدی شده و رشد اقتصادی ۵/۸ درصدی در دستور کار دولت قرار گرفته است.
استاندار با بیان اینکه رشد اقتصادی ۵/۸ درصدی که شش درصد از راه افزایش منابع و ۵/۲ درصد باید از طریق افزایش بهره وری حاصل شود، گفت: یعنی حدود ۳۰ درصد از رشد اقتصادی کشور باید از راه افزایش بهره وری باشد.
احمدزاده به تعریف بهره وری اشاره نمود و افزود: بهره وری میزان خروجی و سود سازمان به هزینه‌هایی است که صرف می‌شود.
به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد اگر سازمانی بتواند با ثابت نگه داشتن کیفیت از میزان هزینه‌های سازمانی خود کم کند بهره وری ایجاده کرده است.
احمدزاده در ادامه به تعریف استاندارد بهره وری اشاره کرد و گفت: بهر‌ه‌وری حاصل ضرب اثربخشی در کارآیی بوده بنابراین زمانی بهره‌وری حاصل می‌شود که هم کارصحیح تعریف شود و هم درست انجام پذیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی کار‌ها به شکل صحیح انجام شود و سازمان در مسیر رسیدن به اهداف قرار گیرد سازمان ما اثربخشی مطلوب دارد گفت: اگر با صرف کمترین هزینه و کمترین میزان منابع کار درست انجام دهیم، کارایی سازمان را افزایش داده‌ایم.
احمدزاده افزود: آیت الله رئیسی یکی از توصیه‌هایی که داشتند توجه به بهره‌وری و افزایش بهره‌وری بود و باید این توصیه مهم را به عنوان سرلوحه کار‌ها قرار دهیم و در سال ۱۴۰۲ محور فعالیت‌ها در بیان و عمل بهره‌وری دستگاه‌ها و سازمان‌ها متمرکز شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی کمیته بهره‌وری تشکیل دهند و افراد فعال، کاربلد و نخبه دستگاه‌ها در آن ترکیب قرار گیرند و برنامه ارتقاء بهره‌وری دستگاه‌ها به خوبی تبیین و اجرا شود.
احمدزاده عنوان کرد: یکی از مکان‌هایی که حتماً بازدید می‌کنم کمیته بهره‌وری دستگاه‌ها است و تیم‌های بازرسی را جهت سرکشی به ادارات می‌فرستم، لذا باید از پولی که به دست می‌آید نهایت بهره‌وری را ببریم.
احمدزاده با بیان اینکه جلسات آموزشی برای ارتقاء بهره‌وری با حضور اساتید دانشگاه برگزار می‌شود، گفت: برای مثال باید یک طرح آبرسانی شش درصد منابع و ۵/۲ درصد هم‌افزایش بهره‌وری داشته باشد و یکی از الگو‌ها در حوزه دانش‌بنیان همین افزایش بهره‌وری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تحقق فرمان‌هایی که مقام معظم رهبری مدظله العالی در هر سال بیان می‌فرمایند در گرو همین موضوع مهم بهره‌وری است.
احمدزاده با اشاره به اهمیت کار و تلاش از منظر و مبانی دینی افزود: باید کار و تلاش مدیران مستمر و بطور جهادی باشد چرا که درآمد حلال و دستمزد پاک مدیران در گرو ارتقای بهره‌وری است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای استاندار
تحت هیج شرایطی امکان اصلاح این وضعیت در استان وجود ندارد . و‌انهم دلیلش دخالت شدیدنمایندگان در انتصابات استانی . نیروهای فوق العاده ضعیف و ناکارامد به سفارش نمایندگان و ضعف مدیریت استان به ادارت کل تحمیل میشود . بینی و بین الله بر اساس غرض ورزی این مطلب را نمی نویسم . ضعیف ترین مدیرکل های استان را عز ابتدای انتقااب تا حالت در این دوره می بینم . به بهانه انقلابی مدیران ضعیف بر این استان مدیریت می کنند که آدم تاسف می خورد . در تمام شاخص های اعلامی ار ستاد مرکز ما جز استان های اخر هستیم که تنها دلیلش ضعف مدیران استان است در همه سطوح . مشکل ما اصلا بودجه و‌منابع نبست . اقای استاندار تا دیر نشده است یک لودر بردارید و تمام ادارات کل را از وجود این مدیران ناکارامد پاک کنید . به خدا فاجعه است . به والله ظلم است . کبنا نیوز لطفا یه جوری این مطلب را به عرض استاندار محترم برسانید .
دیده بان
Iran, Islamic Republic of
بهره وری فوق‌العاده بالاست با توجه به عملکردیکساله ات 20 حرف نداره ژاپنی ها باید بیان اینجا آموزش ببیند وبهره ببرند سویسی ها سوئد آمریکا آلمانی ها و.... درصف ورود برای استفاده از تجربیات استانداری ما هستن😃👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

تیراندازی و گروگانگیری در تهران؛‌ گروگانگیر خودکشی کرد

حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه ...
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

نامه رئیس صداوسیما به رئیسی

پیمان جبلی رییس صدا وسیما در نامه به ابراهیم رییسی درباره فیلیمو نوشته است: از قرار اطلاع ...
عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

عسکری از طرح مجتمع بزرگ فرهنگی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد / تحول در استان نیازمند همت و گام‌های بلند است

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طرح بزرگ مجتمع فرهنگی گردشگری در استان ...
1