تاریخ انتشار
جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۵۷۶۳۳
سخنان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه های ظهر جمعه:

محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم / مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند/ خدمات نظام برای مردم تبیین شود

۰
محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم / مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند/ خدمات نظام برای مردم تبیین شود
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان تلاش می‌کنند غیرت ملی را در بین مردم بخصوص جوانان از بین ببرند و بهه دنبال تجزیه و فروپاشی ایران هستند، ولی مردم این خطه بیدارند و دسیسه ها و نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی امروز (7 بهمن ماه 1401) در خطبه های نماز جمعه یاسوج به اقدام توهین آمیز دشمنان به قرآن کریم و مقدسات اسلامی اشاره کرد و افزود: قرآن متعلق به همه مسلمانان جهان و کتاب خداوند است.
آیت الله حسینی اظهار کرد: این نخستین بار نیست که قرآن کریم، دین اسلام و مقدسات میلیون‌ها مسلمان در کشورهای غربی مورد اهانت قرار می‌گیرد و بشر از این بی‌شرمی‌ها رنجیده خاطر است.
امام جمعه شهر یاسوج، این حرکت دشمنان را ضدیت با اسلام ذکر کرد و گفت: آنها ادعای دموکراسی و حقوق بشر دارند اما در عمل به هیچ قانون و حقوقی پایبند نیستند و به مقدسات میلیون ها مسلمان اهانت می کنند.
امام‌جمعه یاسوج در ادامه با اشاره به آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: باید دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در این چهار دهه برای مردم تبیین شود.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دشمنان از ظرفیت و قدرت جمهوری اسلامی ایران می ترسند اضافه کرد: باید برنامه های دهه فجر هرچه باشکوه تر در همه مناطق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
وی با بیان اینکه دشمنان از اوایل انقلاب تا کنون از همه ظرفیت ها و روش های مختلف برای براندازی جمهوری اسلامی استفاده کردند گفت: آنها انوع جنگ نرم، ترکیبی، ترور و از هزاران ترفند دیگر را علیه کشور ما استفاده کردند و نظام جمهوری اسلامی ایران هر روز باشکوه و قدرتمند تر می شود.
امام جمعه شهر یاسوج با ابراز نگرانی از وضعیت تورم، گرانی در بازار اضافه کرد: مسئولان باید با نظارت جدی بازار را کنترل و کالاهای اساسی مردم را تامین کنند.
آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه مردم در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا گاز به همه مناطق کشور منتقل شود از مسئولان خواست به هزینه‌های بالای گاز و برق درشهرستان‌های گرمسیری و سردسیری تجدیدنظر شود.
مردم شهر یاسوج بعد از نماز جمعه امروز، راهپیمایی گسترده ای را برگزار کرده و هتک حرمت به قرآن کریم توسط لابی صهیونیستی را محکوم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1