کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد: آقای هادی‌اصل محیط زیست بقالی سر کوچه نیست / در محیط زیست نورچشمی نداریم

4 بهمن 1401 ساعت 10:12

اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای هادی اصل محیط زیست بقالی سر کوچه نیست که بفکر درآمد زایی از آن باشید / ورود به پارک ملی مجوز نیاز دارد قانون برای همه یکسان است در محیط زیست نورچشمی نداریم / نمی‌شود هم فعال محیط زیستی بود و هم کاسب محیط زیستی/ از یک طرف دم از فعال محیط زیستی می‌زنیم از آن طرف حاضر نیستیم عکس حیات وحش به محیط زیست بدهیم.


روابط عمومی اداره‌کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به اظهارات جواد هادی‌اصل_ فعال زیست محیطی پاسخ داد.
به گزارش کبنا، پس از انتشار گفت‌وگوی خبری کبنا نیوز با فعال زیست محیطی با کد «۴۵۷۴۰۶» که در سوم بهمن ماه بر روی خروجی سایت تحلیلی خبری کبنا نیوز– هادی سینایی_ رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد_ در واکنش به این خبر، اظهار داشت: برایندی از صحبت‌ها و اقدامات متناقض گونه «آقای هادی اصل» که خود را فعال محیط زیستی معرفی نموده، نشان می‌دهد وی محیط زیست را با بقالی سر کوچه اشتباه گرفته است.
سینایی در ادامه واکنش خود آورده است: هر شخصی که در منصب مدیریتی قرار می‌گیرد روش خود را دارد. شاید برای یک مدیر ورود و خروج افرادی خاص به منطقه حفاظت شده و پارک ملی متمایز از مابقی باشد اما برای مدیر دیگر خاص و نور چشمی وجود نداشته باشد. آنگونه که قانون جمهوری اسلامی ایران بیان داشته، همه ما در مقابل قانون و بهرمندی از منابع ملی، خون، رنگ، حق و حقوق یکسانی داریم، فلذا شما به مثابه همه مردم، هرگاه قصد ورود و هرگونه فعالیتی در پارک ملی دنا و منطقه حفاظت را داشته باشد نیازمند هماهنگی قبلی و منوط به اخذ مجوزات قانونی است ومحیط زیست موظف به رعایت مر قانون و برابری اشخاص است. آقای هادی اصل، محیط زیست برادری خود را ثابت نموده، حمایت‌های مادی و معنوی خود را به شما روا داشته (اسناد قرارداد‌های مالی اعم از تولید مستند و خرید عکس حیات وحش موجود است) اما شما از یک طرف دم از فعالیت‌های داوطلبانه محیط زیستی براساس حس طبیعت دوستی که از کودکی در وجود شما رخنه کرده بود می‌زنید، از طرف دیگر وقتی اداره کل حفاظت محیط زیست از شما تقاضای راش عکس و فیلم می‌کند، شما مجدد می‌گوید پول بدهید تا عکس به شما بفروشم، این یعنی محیط زیست را با بقالی سرکوچه اشتباه گرفته‌اید. زیبنده نیست بیش از آنکه خود را پشت القابی تحت عنوان فعال محیط زیستی بپوشانیم بفکر کاسبی از این القابیم باشیم. با منطق جور نمی‌شود از یک طرف دم از فعال زیست محیطی و فعالیت داوطلبانه زد اما از آن طرف حاضر نباشید تصاویر حیات وحش را در اختیار سازمان متولی آن قرار دهید. تصاویری که با راهنمایی و کمک محیط‌بانان دنا ثبت شده است. آقای هادی اصل، ورود به هرمکانی (شخصی، اداری) انجام هر گونه فعالیتی، منوط به عقد قرارداد و رعایت قوانین و مقررات آن محل است. در محیط زیست نور چشمی وجود ندارد، هر وقت حاضر شدید تابع مقررات پارک ملی و منطقه حفاظت شده باشد، آغوش محیط زیست برای ادامه فعالیت‌های شما بیش از پیش باز است.


کد مطلب: 457477

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457477/اداره-روابط-عمومی-حفاظت-محیط-زیست-کهگیلویه-بویراحمد-آقای-هادی-اصل-بقالی-سر-کوچه-نیست-نورچشمی-نداریم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1