تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۴۵۶۹۷۰
صبح امروز به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تشکیل ستاد بحران در کهگیلویه و بویراحمد / 10 مسیر مناطق حفاظت شده دنا هنوز مسدود است / خسارت جدی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قطعی برق / هشدار زرد هواشناسی به مردم کهگیلویه و بویراحمد / مرخصی مدیران لغو شد/ درخواست استاندار از مردم

۴
۰
تشکیل ستاد بحران در کهگیلویه و بویراحمد / 10 مسیر مناطق حفاظت شده دنا هنوز مسدود است / خسارت جدی به مزارع پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قطعی برق / هشدار زرد هواشناسی به مردم کهگیلویه و بویراحمد / مرخصی مدیران لغو شد/ درخواست استاندار از مردم
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد زمان شروع کار ادارات در این استان را ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه اعلام کرد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد به ساعات کار ادارات در هفته آینده اشاره کرد و گفت: از فردا شنبه ساعت کار ادارات از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه و تا ساعت ۱۴ و ۳۰ است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هنوز برای روز پنجشنبه و تعطیلی آن تصمیمی گرفته نشد.
احمدزاده خطاب به دستگاه‌های مختلف گفت: دمای سیستم‌های گرمایشی ادارات باید حداقل ۱۷ و حداکثر ۲۱ درجه سانتیگراد تنظیم شود و هرگونه تخلفی مورد پیگیری و پیگرد قرار می‌گیرد.
وی بر آمادگی همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای بارش‌های آینده تأکید کرد و گفت: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان با کمبود نیرو مواجه هستند از شهرستان‌های گرمسیری کمک بگیرید و مدیران باید آینده نگر باشند و از پیش برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با بحران‌ها را انجام دهند.
وی از مسولان و متولیان حوزه آب استان خواست تا مقدمات لازم برای ذخیره ۷۲ ساعته‌ی آب در یاسوج و سایر شهرستان‌ها را فراهم کنند همچنین نباید مسیر‌های داخل و بیرون شهر مسدود شود و بعد از آن برای برف روبی و پاکسازی جاده‌ها اقدام کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه همه پای کار باشند تا حوادث بارش گذشته که موجب بروز مشکلاتی شد تکرار نشود، ضمن اینکه از رسانه‌ها و صدا و سیمای مرکز استان درخواست می‌کنیم پویش کمک مردم به نیرو‌های ستادی را راه‌اندازی کنند و مردم دستگاه‌ها را یاری کنند و علاوه بر برف‌روبی پیاده رو جلوی منازل و مغازه‌های خود در تکاندن درختانی که از شدت برف در معرض شکستگی هستند کمک کنند.
وی با اشاره به اینکه از دستگاه‌ها انتظار کار جهادی بیشتری داریم، عنوان کرد: ضمن تشکر از تیپ ۴۸ فتح و سپاه می‌خواهیم در آماده‌باش باشند تا اگر به مشکلی خوردیم به کمک بیایند و با توجه به شدت بارش‌ها در مناطق سردسیری آمادگی کامل وجود داشته باشد و مناطق گرمسیری هم پیش‌بینی لازم انجام شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مهم برشمردن جلسات ستاد بحران گفت: ضمن احترام به معاونین دستگاه‌ها، مدیران‌کل موظف به حضور در نشست‌های ستاد بحران هستند و در صورتی که در استان حضور نداشته باشند معاون می‌تواند به جلسه بیاید.
احمدزاده در ادامه بر همکاری همه دستگاه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: متأسفانه همکاری بین دستگاهی ضعیف است و اختلاف‌هایی وجود دارد که دستگاه‌ها این اختلافات را کنار بگذارند و همه با هم استان را اداره کنیم.
وی با بیان اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها رئیس ستاد بحران هستند، گفت: وضعیت جوی استان در روز‌های آینده مشخص است و استان شاهد بارش برف و باران خواهد بود لذا با توجه به محدود بودن امکانات، هر دستگاهی که پیش‌بینی می‌کند که امکاناتی که در اختیار دارد جوابگو نیست به ستاد بحران اعلام کند تا امکانات برای ان‌ها پیش‌بینی شود
وی با اشاره به اینکه ذخایر آب به شکلی باشد که تا ۷۲ ساعت جوابگو باشد، گفت: از سال‌های قبل باید مخازن آب احداث می‌شد تا در صورت لزوم به کمک بیایند اما متأسفانه این مخازن پیش‌بینی نشد و در همچین شرایطی با مشکلاتی مواجه شدیم
احمدزاده بیان کرد: متأسفانه در استان ما تبلیغاتی انجام می‌شود که انگیزه کار را در مدیران ملی کاهش می‌دهد در همه استان‌ها تلاش می‌شود تا یک سد برای تأمین آب شرب، کشاورزی و صنعت تأمین شود ما هم پیش‌بینی کردیم که آب شرب شهر یاسوج از سد تنگ سرخ تأمین شود اما عده‌ای غیر کارشناسی مخالفت‌های داشتند که انتظار می‌رود همه در راستای کمک به مردم پای کار بیایند
احمدزاده با بیان اینکه در سایر استان‌ها سد‌هایی ساخته شده اما به استان ما که رسید و قصد داریم یک سد کوچک بسازیم سد ساختن بد شد. در تلاش هستیم سد آبریز وارد مدار شود اما یقه مرا می‌گیرند که چرا می‌خواهید سد آبریز را احداث کنید؟
وی بیان کرد: در سایر استان‌ها بدون مخالفت پالایشگاه احداث شده اما مجوز پتروپالایشگاه ۱۰۵ هزار بشکه‌ای گچساران که صادر و سرمایه‌گذار مشخص شده مخالفت‌ها آغاز شده است، چطور پالایشگاه برای بقیه استان‌ها خوب بوده اما برای ما بد است.
وی بیان کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای می‌خواهند در استان ما کاری انجام نشود در استان‌های همجوار وقتی قرار است کاری انجام شود همه تلاش می‌کنند که آن کار به نتیجه برسد اما در استان ما مخالفت‌ها شروع می‌شود، از مردم می‌خواهم برای مطالبه ملی پای کار باشند.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم با تأکید بر اینکه مرخصی مدیران لغو شد، گفت: ماموریت‌های مدیران نیز محدود می‌شود و در صورت ضرورت باید با ستاد بحران هماهنگ شود.
نیکروز افزود: شرکت فناوری ارتباطات برای سرعت دادن به انجام امور محوله در زمان بحران باید در ۹ شهرستان استان نیروی کمکی داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اخیر مربوط به تصمیم‌گیری‌های ناصحیح در مدیریت‌های گذشته است، اضافه کرد: برای خدمات‌رسانی هوایی نیازمند بالگرد هستیم و قرار شد برای این مهم در فرودگاه یاسوج آشیانه در نظر گرفته شود.
آرش مصلح_ مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد_ هم با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها در کشور مربوط به بخش سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد با ۵۵۰ میلی‌متر گزارش شد، گفت: از ابتدای مهر امسال تاکنون ۲۰ میلیون متر مکعب روان آب در سد کوثر ذخیر شد این در حالی است که این سد هنوز هم ظرفیت ذخیره ۹۰ میلیون متر مکعب دیگر را دارد.

معتمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به اینکه ۷۵ مزرعه ماهی زهکشی در استان وجود دارد گفت: در بارش‌های اخیر به هشت مزرعه در منطقه دروهان به دلیل قطعی برق و نبود سوخت خسارت جدی وارد شد.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به هشدار زرد هواشناسی از بعداظهر فردا(شنبه) در استان، گفت: بامداد پس فردا(یکشنبه) این سامانه بارشی قوی‌تر می‌شود.
کرمی افزود: این بارش‌ها در مناطق گرمسیری به صورت باران همراه با رعد و برق و در مناطق سردسیری به صورت برف همراه با رعد و برق و رگبار است.
وی اضافه کرد: تقریباً از فردا شنبه صبح پدیده ابرناکی را در استان خواهیم داشت و هرچه به سمت بعد از ظهر شنبه پیش می‌رویم ظرفیت بارش افزایش پیدا می‌کند.
این مسئول گفت از اواخر شنبه و همچنین در صبح یکشنبه بارندگی را در اکثر مناطق استان خواهیم داشت که در مناطق گرمسیری به صورت رگبار و باران و در سی سخت و مارگون به صورت برف و در یاسوج برف و باران خواهیم داشت و در مناطق کوهستانی بارش‌ها به صورت برف است
این مسئول یادآور شد بینی ما برای بارش‌های هفته آینده این است که ۲۰ تا ۲۵ میلی‌متر بارندگی از نوع برف و باران خواهیم داشت.
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دمای شهر یاسوج به منفی ۱۱ درجه رسید که در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
جاودان خرد_ مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد_ هم گفت: مسیر‌های منتهی به ۱۰ پاسگاه محیط بانی در مناطق حفاظت شده برای انتقال علوفه به حیات وحش مسدود است.
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ساعت کار مدارس از فردا (شنبه) تا چهارشنبه هشت و ۳۰ دقیقه است.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج ستاد بحران در کهگیلویه و بویراحمد آرش مصلح مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد سامانه بارشی
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان
Iran, Islamic Republic of
نوشدارو بعد از مرگ سهراب و اسفندیار و تهمتن و واشکبوس و گودرز و افراسیاب😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
نامی
Iran, Islamic Republic of
خدایا این استاندار را برای ما تا سال 1499 نگهدار 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
برفی
Iran, Islamic Republic of
استاندار 20 نمونه نداره مرحبا به به این مدیریت تو محشری😃🤣😃🤣😃🤣😃
اداره بی برق و شهرندار یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باید از خود مدیرعامل و معاونین برق خسارت بگیرن نه از بیمه و نه از اداره ی برق
رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1