تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : ۴۵۶۳۹۳
در شهرستان باشت؛

سخنرانی رئیس دفتر بازرسی انتخابات ‌کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 9 دی

۶
۲
سخنرانی رئیس دفتر بازرسی انتخابات ‌کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت 9 دی
کبنا ؛
سید مهدی جوکار در جمع مردم شهرستان باشت با بیان اینکه حماسه ۹ دی در تاریخ انقلاب روزی بی‌بدیل بود اظهار کرد: انقلاب روزهای بزرگ و معجزات فراوانی دارد که قادر به ذکر همه آنها نیستیم.
به گزارش کبنا، وی با تاکید بر این که باید انقلاب را خوب بشناسیم افزود: از سال ۵۷ تاکنون ده‌ها امداد غیبی دیده‌ایم که خود انقلاب از امدادهای غیبی بود انقلاب یکی از ده انقلاب بزرگ دنیا تاکنون بوده و صدها بار دشمنان به دنبال نابود کردن آن بوده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: 9 دی هم انقلابی درون انقلاب بهمن ۵۷ بود و مانند آن انقلاب‌های درونی دیگری مثل ۱۳ آبان صورت گرفت و عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر را نیز می‌توان انقلابی دیگر در دل انقلاب اسلامی یاد کرد و هر یک برای ما برکاتی داشتند.
این استاد دانشگاه یادآور شد: ۹ دی از آن جهت انقلاب بود که یک آسیب جدی را از سر راه این مملکت برداشت هر چند به ظاهر دعوای میان دو کاندیدای انتخابات بود اما همه دشمنان پشت آن قرار داشتند.
وی با تاکید بر اینکه باید چیستی و چرایی 9 دی را بدانیم زیرا به ما کمک می‌کند تا عرصه  را بهتر بشناسیم و دشمن‌شناسی بیشتری داشته باشیم یادآور شد: در اغتشاشات اخیر می‌بینیم مزدورانی با پول به میدان آمدند اما در سال ۸۸ چنین نبود و برخی از مسئولان نیز با اغتشاشگران همراهی کردند که آن فتنه بسیار خطرناک تر از فتنه امروز بود.
جوکار افزود: جمهوری اسلامی پیچ‌های خطرناکی را پشت سر گذاشته اما به برکت حضور مردم همه را رد کرده‌ایم مردمی که به فرموده رهبری بهتر از امت رسول الله بوده‌اند و همیشه حضور به موقع در صحنه دارند.
وی با تاکید بر اینکه ۹ دی را گرامی می داریم چرا که فتنه‌ای بزرگ را خنثی کرد افزود: از فتنه نباید بترسیم چون فتنه‌ها امتحان هستند و ما را در مسیر محکم تر می‌کنند و برای ما برکت خواهند داشت.
این مسئول در ادامه به نقش رهبری در خنثی کردن فتنه‌ها اشاره کرد و گفت: رهبری به تنهایی در برابر هجمه‌ها قرار داشت چندین بار به صورت شفاف صحنه را تبیین کردند چرا که باید مسیر را به درستی شناخت.
وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب تاکنون ده‌ها بار از واژه جهاد تبیین استفاده کرده‌اند گفت: جهاد تبیین برای این است که مسیر را خوب بشناسیم.
جوکار در بخشی از سخنان خود در جمع مردم شهرستان باشت با توضیح اینکه چرا دشمنی با ما بیشتر از دیگران است و با طرح این سؤال که چرا از ما می‌ترسند و این ملت را تحریم می‌کنند؟ گفت: آنها می‌دانند که این انقلاب و جمهوری اسلامی آنها را رسوا خواهد کرد آن‌ها می‌دانند مدل حکومت امام راحل دین را زنده کرد و خط فکری ائمه را روشن ساخت لذا آنها به دنبال نابودی انقلاب هستند.
وی یادآور شد: اخوان المسلمین ۸۰ سال تلاش کردند اما انقلاب آنها یک سال بیشتر به طول نینجامید آنها می‌خواهند صدای ولایت شنیده نشود و می‌دانند این انقلاب بدون ولایت به زمین خواهد خورد.
جوکار با اشاره به اینکه آنها در پی زدن جایگاه ولایت هستند و اگر نتوانستند خود ولی را می‌زنند یادآور شد: جامعه ای که در آن ولایت کمرنگ شود حتماً سقوط خواهد کرد به فرمایش حضرت علی بیش از آنکه دشمن کاری انجام دهد شیعیان ما را تنها گذاشتند بنابراین دور کردن مردم از ولایت آرمان دشمنان است.
این استاد دانشگاه در ادامه با بیان اینکه رهبری در طول بیش از سه دهه کارهای بزرگ برای ماندگاری و استمرار انقلاب و جمهوری اسلامی انجام دادند یادآور شد: رهبری در اغتشاشات اخیر همه ناسزاها و هجمه‌ها را به جان خرید اگر می‌خواهیم امروز با عزت بمانیم باید پشت سر رهبری حرکت کنیم زیرا چنانچه حجاج ها حاکم شوند دوره امیرالمومنین تکرار خواهد شد.
وی گفت: رئیس سازمان منافقین و پسر شاه خائن را برای ما نسخه می‌پیچند آنها به شعور مردم ایران اسلامی توهین می‌کنند در این بین هر چند مشکلاتی در کشور وجود دارد اما باید انقلاب را که ثمره خون هزاران شهید است حفاظت و حمایت کنیم.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ‌کهگیلویه و بویراحمد به شیوه جنگ دشمن اشاره کرد و گفت: یکی جنگ ترکیبی که ۸۰ کشور در آن جنگ شرکت کردند و جنگ دیگر جنگ شناختی است که روی اذهان کار می‌کنند با فضای مجازی به دنبال استیلای خود بر اذهان این ملت هستند و می‌خواهند خود را دارای شوکت و ما را بدون عزت معرفی کنند در حالی که روزانه در آمریکا ۴۰ میلیون نفر غذای درستی ندارند و در آمریکا با ۳۵۰ میلیون جمعیت حدود ۴۰۰ میلیون اسلحه در دست مردم است و امنیت ضعیفی دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
استاد دانشگاه
Romania
وظیفه ذاتی خود را چگونه انجام میدهی می خواهی برای خدا خدمت کنی یا جناح و خط
بنده خدا
این استاد دانشگاه! لطف کند در خصوص نحوه عضو هیات علمی شدنش هم توضیح بدهد.
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
از جمله معجزات، بورسیه شدن خود حضرتعالی و استخدام در دانشگاه یاسوج بود با یک معرفی نامه از نماینده سابق بویراحمد. حالا ببینم کبناجرات انتشار این کامنت داره
Iran, Islamic Republic of
از حسادت نظر ندهید با منطق و دلیل نظرات خود را بیان کنید. از بهترین اساتید دانشگاه هستند جناب آقای دکتر جوکار.
Iran, Islamic Republic of
. امیدوارم یک روز شما و بعضی از مردم به این نتیجه برسند
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1