تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۵۶۱۸۷
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

نباید از جهاد تبیین غافل شویم

۰
نباید از جهاد تبیین غافل شویم
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ۹ دی را فرصت مناسبی برای پرداختن به جهاد تبیین دانست.
سید جواد هاشمی مهر در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۹ دی گفت: ۹ دی نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی و یک حادثه تکرار نشدنی است چرا که مردم در برهه نگران‌کننده‌ای که به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب تا لبه پرتگاه رفت با حضور آگاهانه و باشکوه نقشه‌هایی که دشمن از مدت‌ها قبل برای ایران اسلامی طراحی کرده بودند را نقش بر آب کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همین حضور باشکوه موجب شد ۹ دی سال ۸۸ برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شود.
هاشمی مهر ضمن قدردانی از مردم بصیر، دشمن‌شناس و انقلابی ایران اسلامی گفت: هر زمان که به حضور مردم نیاز بود آن‌ها باشکوه به میدان آمدند و با امام، رهبری و انقلاب تجدید میثاق دوباره کردند.
 وی با اشاره به انعکاس برنامه‌های ملی و مذهبی توسط رسانه‌ها، صدا و سیما، جراید و مطبوعات گفت: جامعه رسانه‌ای و بسیج رسانه استان در مدت اخیری که دشمن هجمه‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی طراحی کرد عملکرد خوبی داشته و با مدیریت مناسب آب به آسیاب دشمن نریختند که نشان از آگاهی جامعه رسانه‌ای استان دارد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کشور همه ساله ۹ دی‌های متعددی را تجربه می‌کند، گفت: توطئه‌ها و نقشه‌ها دشمنان با حضور به موقع مردم در تمام صحنه‌های انقلاب خنثی می‌شود و آن‌ها عهد و پیمان خود با امام، رهبری و انقلاب را محکم‌تر از دیروز می‌کنند.
وی با بیان اینکه نباید از جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری غافل شویم، گفت: مناسبت‌های ملی از جمله ۹ دی بهترین فرصت برای جهاد تبیین است و همه اقشار جامعه نیازمند آشنایی با دستاورد‌ها و اقدامات انقلاب اسلامی هستند.
وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: نه تنها در مناسبت‌های ملی بلکه مناسبت‌های مذهبی هم زمان خوبی هستند تا به جهاد تبیین پرداخته شود و با توجه به نیاز کنونی جامعه نباید از این مهم غافل شویم.
هاشمی مهر با اشاره به اینکه مردم پایبندی خود به انقلاب اسلامی را با حضور باشکوه در تشییع شهدای گمنام نشان دادند، یادآور شد: روحیه مذهبی و انقلابی در جامعه ساری و جاری است.
وی بر برگزاری باشکوه مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تأکید کرد و افزود: مراسم عزاداری حرم تا حرم فردا سه شنبه ۶ دی از امامزاده عبدالله(ع) شهر یاسوج تا امامزاده مختار(ع) برگزار می‌شود.
 همچنین حجت الاسلام سید جواد خاضع با بیان اینکه فتنه سال ۸۸ طی دو دهه برنامه‌ریزی شده بود گفت: ۱۷ سفارتخانه و ۸ دفتر خارجی در این فتنه نقش داشتند و می‌خواستند انقلاب رنگی را در ایران ایجاد کنند که با هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم به رهبری مقام معظم رهبری نقشه آن‌ها نقش بر آب شد.
وی با بیان اینکه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم بزرگداشت ۹ دی برگزار می‌شود گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ دی در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار و سردار رسول سنایی راد معاون دفتر سیاسی فرماندهی کل قوا در اجتماع مردمی مرکز کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی خواهد کرد.
 وی در پایان از همه مردم و اقشار مختلف برای حضور باشکوه در یوم الله ۹ دی دعوت کرد.  
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1