تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۴۵۶۱۴۰
در شورای عالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه بویراحمد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج مخروبه شده است

۵
۰
استاندار کهگیلویه بویراحمد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج مخروبه شده است
کبنا ؛استاندار کهگیلویه بویراحمد گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج که این همه هزینه برای آن شده به این راحتی به یک مخروبه تبدیل شده است.
به گزارش کبنا نیوز، علی احمد‌زاده (روز یکشنبه 4 دی ماه 1401) در شورای عالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این امر نشان از ضعف در مدیریت ورزش دارد و اگر مدیران حوزه ورزش، استانداری را در جریان مشکلات این ورزشگاه می‌گذاشتند، مطمئناً برای تعیین اعتبار مورد نیاز آن چاره‌اندیشی می‌شد.
وی بیان داشت: هرچه زودتر باید برنامه بازدید از این ورزشگاه، در دستور کار قرار گیرد و این طرح ملی از این بلاتکلفی نجات یابد.
احمد‌زاده اظهار داشت: استعداد‌های درخشانی در حوزه ورزش در استان وجود دارد و متولیان ورزش استان باید با یک برنامه‌ریزی مدون و مناسب زیر ساخت‌های ورزش را فراهم کنند و لیستی از طرح‌های نیمه تمام ورزش را در اختیار استاندار قرار دهند.
وی افزود: مشکلات فراروی این ورزشگاه، ناشی از ضعف در مدیریت ورزش استان است.

احمد زاده در ادامه اظهار داشت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری، هتل -خوابگاه ورزشی یاسوج جزء پروژه‌های اولویت‌دار هستند که با برآورد اعتبارات باید مورد توجه قرار گیرند.
وی اظهار کرد: سالن‌ها، زمین‌ها و استخر‌های ورزشی که در شهر‌های مختلف استان در دست اجرا هستند در اعتبارات متمم و همچنین در سفر دور دوم دولت به استان دیده می‌شوند، بنابراین تمام پروژه‌های ورزشی در سطح استان که اعتبار برای آن‌ها در نظر گرفته نشده و نیازمند اعتبار هستند احصاء شوند تا در تهران پیگیر اعتبار شویم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هفت هزار میلیارد تومان پول متمم سفر برای استان در نظر گرفته شده که محل هزینه کرد آن مشخص است اما در دور دوم سفر بخش ورزش استان به خوبی دیده خواهد شد.
احمدزاده بر توسعه ورزش استان در رشته و سطوح محتلف تأکید و تصریح کرد: متولیان حوزه ورزش با انگیزه دادن به جوانان و نوجوانان زمینه حضور و فعالیت آن‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی را فراهم کنند.
وی ادامه داد: نیازمند حضور سرمایه‌گذاران در بخش ورزشی این استان هستیم و برای کسانی که بخواهند در این زمینه سرمایه‌گذاری کنند از آن‌ها به خوبی استقبال و تسهیلات لازم را تأمین می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری و هتل ورزش یاسوج بازدید و برای رفع مشکلات این دو پروژه ورزشی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
احمدزاده اظهارکرد: از محل متمم سفر سال گذشته دولت به استان مبلغ ۳۷ میلیارد تومان برای حوزه ورزش در نظر گرفته شده که پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است.
وی بر حفظ و نگهداری اماکن ورزشی تأکید کرد و افزود: توسعه پیست اسکی برای رشد ورزش‌های زمستانه مورد توجه متولیان قرار گیرد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورزش استان سرشار از جوانان با استعداد است، بیان کرد: استان در ورزش‌های استقامتی مانند دو و میدانی و سایر رشته‌ها حرف برای گفتن دارد و می‌توانیم صاحب جایگاه شویم بنابراین باید حساسیت ویژه‌ای روی این موضوع داشته باشیم.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج شورای عالی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چه خبر از گرانی دلار ؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار دلیل حمایت شما از مدیرعامل ضعیف برق استان که اتفاقا نه تنها غیرهمسو بلکه تفکر کاملا متفاوتی با دولت کنونی داره چیه ؟ چه موضوعی باعث شده شما اینقدر از این مدیر که متاسفانه ضعف عملکردش شرکت برق استان را بیش از پیش به لبه پرتگاه برده، حمایت کنید؟
فردین
Iran, Islamic Republic of
صبح بخیر جناب
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار و‌نمایندگان و معاونین ایشان فقط فقط حرف وگرنه هیچگونه خروجی ونتیجه ای جلساتشون نداره
Iran, Islamic Republic of
]خ و ای استاندار .
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1